מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    איך בוחרים את הסילר המתאים ביותר לתשתית שלי?

    אחת השאלות הנפוצות ביותר לגבי סילר על אבן טבעית ותשתיות שיש היא : “האם אנחנו באמת צריכים ליישם סילר על גבי האבן?” התשובה היא חד משמעית כן. ישנם מגוון רחב של אלמנטים ונוזלים קשים שיכולים לחדור את פני השטח, להכתים ולהזיק לאריח. בין החומרים השונים יכולים להיות: שאריות צבע, שאריות שומן קשה, שאריות קפה, כתמי רקבי פירות (לרוב אנו רואים בגינות ציבוריות) ועוד…

    כיום, בשוק ניתן למצוא מגוון רחב של סילרים מכל הסוגים. חשוב לדעת כי בבחירת סילר איכותי חשוב לדעת במדויק מהי התשתית המיועדת והיכן היא ממוקמת. לדוגמא, אבן שפה הממוקמת מסביב לבריכה תצטרך סילר חזק יותר ובעל כושר הידבקות גבוה במיוחד לעומת סילר שמטרתו להגן על קיר הבריקים שבתוך הבית.

    בעת בחירת הסילר המתאים, יש לשקול 3 דברים חשובים:

    1. היכן האבן ממוקמת.
    2. איזו סוג של אבן זו.
    3. האם האבן בגוון כהה או בהיר.

    מיקום האבן

    למיקום האבן, ישנה חשיבות עליונה בבחירת הסילר. האם אנו צריכים סילר בעל כושר הידבקות גבוה? האם אנו מעוניינים שהסילר יגן על האבן גם מכתמי שמן קשים? האם מיקום האבן הוא מחוץ לבית?

    לרוב, בריצוף או בחיפוי העשוי אבן טבעית (תשתית סופגת), אנו נשתמש בסילר ייחודי המתאים במיוחד לעומסי דריכה גבוהים עם הגנה מלאה מכתמי שמן, קפה, צבעים למיניהם וכו’..

    הסילר המומלץ הינו BS410 מבית SAG.

    סילר זה הינו חזק במיוחד ואינו משנה את גוון האבן , תוספת עדינה של חצי טון במראה מט.

    יתרון נוסף של סילר זה שמריחת השכבה שלו הינה דקה במיוחד , כלומר לא רואים על התשתית שביצענו מריחת סילר.

    במידה ומיקום האבן הוא בתוך הבית ויש צורך להשתמש בחומר שהינו יותר ידידותי למשפחה ולכן מומלץ להשתמש בסילר מראה טבעי RZ107 של חברת SAG. סילר זה על בסיס מים וידידותי במיוחד למשתמש ולסביבה המטופלת. הסילר מעניק הגנה לאבן ואינו משנה את גוון האבן כלל. ניתן להשיג את הסילר גם במיכלים של 1 ליטר, מה שמאפשר לכם להשתמש בו גם בשטחים קטנים בתוך הבית מבלי להיחשף לעלויות מיותרות.

    סוג האבן

    חשוב לדעת גם מהו סוג האבן. אם האבן סופגת יותר, האם היא בעלת נטייה לתהליך של התפוררות האבן? האם האבן בעלת נטייה להתלכלך במיוחד? את כל השאלות צריך לבחון לעומק ומכך להסיק באיזה סילר כדאי לי להשתמש.

    גוון האבן

    לרוב, אבן כהה מומלץ להשתמש בסילר בעל מראה רטוב. חוץ מהגנה מושלמת על האבן יישום סילר זה יעניק לאבן מראה רטוב ומבריק לאורך זמן. הסילר BS405 בעל מראה רטוב מומלץ במיוחד לאבן בגוון כהה. לאחר הייבוש המלא (24 שעות), ניתן לראות את השינוי הגדול שחל במראה האבן ובשכבת ההגנה שגדיל את אורך החיי האבן בצורה משמעותית.

    לתשתיות אבן בהירות יותר, מומלץ להשתמש בסילר RZ107 שאינו משנה את גוון האבן או סילר BS410 שמעניק מראה מט ומחוספס בצורה עדינה לצורך הבלטת טקסטורת האבן.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.