מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    היתרונות ביישום פוליש על גבי ריצוף

    מהם היתרונות הבולטים ביישום פוליש על תשתיות ריצוף?

    • עמידות בפני ספיגת לכלוכים – לאחר יישום נכון של פוליש האריחים המטופלים מקבלים עמידות אופטימלית ולאורך זמן מפני ספיגה של שומן ולכלוכים. גם במקומות בעלי עומסי דריכה רבים ניתן לראות שיפור משמעותי ברמת העמידות של האריח . הפוליש המוחדר מעניק שכבת הגנה עליונה אשר מונעת מהלכלוך להיתפס ולהיספג ולכן תהליך הניקוי לאחר טיפול הפוליש הינו קל ומהיר במיוחד. חומרי הפוליש של חברת SAG מתאימים במיוחד לתשתיות סופגות כגון : אריחי טרצו , אריחי בטון (אריחים של פעם) , תשתיות אבן, תשתיות שיש, תשתיות סופגות ועוד..
    • תחזוקה קלה במיוחד – לאחר הטיפול בפוליש קריסטל נוצרת הגנה מעולה ומלאכת התחזוקה הופכת להיות קלה ומהירה במיוחד. הלכלוך אינו נספג באריח ולכן הניקוי שלו קל במיוחד. הניקוי לרוב מתבצע עם סבון ייעודי רגיל בהתאם לסוג המשטח. מומלץ לחזור על יישום הפוליש, בהתאם לעומסי הדריכה. שימוש יומיומי בסבון ובחומר ניקוי המותאם במיוחד לתשתיות שעברו פוליש מאריך באופן משמעותי את הצורך לחזור על הטיפול.
    • עלות יישום נמוכה – פוליש יעניק מראה אחיד ומיוחד במינו. עלות יישום הפוליש הינה נמוכה בהרבה מהחלפת הריצוף הקיים בריצוף חדש. לאחר יישום התהליך ,חוזר היופי הטבעי של האריח . לרוב אנו נתקלים בכתמים קשים אשר גרמו נזק בלתי הפיך לריצוף ,במקרים אלו יישום פוליש יטשטש ואף יעלים את רוב הכתמים. הפוליש יעניק מראה יוקרתי ומסוגנן לאורך שנים ובתחזוקה מינימלית וחסכונית.
    • ידידותי לסביבה – פוליש הוא פתרון לריצוף שאיבד את הברק והחוסן שלו. הפוליש בד”כ הינו חומר ידידותי לסביבה.
    • יצירת משטח רפלקטיבי – הפוליש מעניק למשטח ברק ברמה גבוה מאוד. הברק מעניק השתקפות לאור הקיים בחדר וכך החדר נראה גדול יותר מה שמוביל ליצירת סביבה בטוחה יותר לסובבים בו, השתקפות זו מפחיתה את הצורך בתאורה חזקה כך ישנו חיסכון בעלויות החשמל בבניינים גדולים, מחסנים או מפעלים וכמובן נותן נראות יוקרתית ותחושה נקייה.

    ניתן להסביר זאת בשני מישורים :

    1. החומר פוליש מפיץ כמות נמוכה של פסולת המיוצרת במהלך היישום.
    2. יישום פוליש משפר את איכות האוויר בתוך הבית על ידי צמצום כמויות האבק, עובש ועוד.. וכן מפחית משמעותית את הצורך בהתערבות חומרי ניקוי אגרסיביים.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.