מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    ניקוי ריצוף במסעדות ובאולמות

    ניקוי ריצוף מלכלוך קשה במסעדות ובאולמות אירועים.

    אנו מקבלים פניות רבות מבעלי אולמות אירועים ובעלי מסעדות לגבי לכלוכים קשים שמצטברים על הרצפה והקירות. רוב הלכלוך נגרם עקב שאריות אוכל, שמן, עומסי דריכה גבוהים , שטיפת הרצפה עם חומרים לא מתאימים או בצורה לא נכונה ועוד..

    במסעדות ובאולמי אירועים, מגישים אוכל ולכן לניקיון התשתית ישנה חשיבות גבוה במיוחד.

    בעת העברת מוצרי מזון ומשקאות , הרצפה עלולה להתלכלך בחומרים שומניים ושאריות המכתימות את הסביבה מה שעלול לגרום לסביבה לא נקייה כלל ומלאת בקטריות וחיידקים.

    בעת מעבר רב של אנשים על גבי תשתית הריצוף, עלולים להצטבר לכלוכים שונים ממקורות לא ידועים ולכן תהליך הניקוי חייב להיות עוצמתי ומבוקר בהתאם לסוג התשתית ולמיקומה.

    היום, רוב המסעדות ובעלי האולמות רוכשים חומרי ניקוי רגילים שאינם מתאימים לתשתית המסעדה. שימוש בחומר זה אינו מנקה את הלכלוך הקשה ואינו שומר על התשתית.

    שימוש בחומר לניקוי רצפות שאינו מתאים לאורך זמן עלול לגרום נזקים מיקרוסקופיים לאריחים ועקב כך להצטברות לכלוך רבה יותר ובעיות טחב ועובש.

    איך בוחרים חומרי ניקוי לניקוי רצפות במסעדות ואולמות?

    את חומר הניקוי יש להתאים לסביבה המטופלת בהתאם לכמה פרמטרים :

    1. אזור התשתית המיועדת לטיפול ולניקוי.
    2. אופי התשתית , מסעדה, אולם אירועים, מטבח תעשייתי ועוד..
    3. סוג האריח שיש לנקות , האם זה אריח מחוספס? או מבריק? תשתית סופגת או אטומה?
    4. סוג הלכלוך , האם זה שאריות שמן או כתמי דיו ?

    לדוגמא : את התשתית המלוכלכת שממוקמת במטבח תעשייתי יש לנקות באמצעות חומרים אקולוגיים/ידידותיים לסביבה על מנת להשאיר את האזור נקי מחומרים כימיים הניתנים לגרום נזק לאנשי המטבח ולסועדים.

    אנחנו בחברת SAG מעניקים פתרונות מקיפים לניקוי מגוון רחב של תשתיות מכל הסוגים ולכל סוגי הלכלוך, ניקוי תשתיות סופגות ולא סופגות , ניקוי שאריות לאחר שיפוץ ובנייה, ניקוי תשתיות מכתמי שמן קשים , ניקוי כתמי דיו ודבק ועוד..

    אנו נדאג להתאים לכם את חומר הניקוי הטוב ביותר עבורכם. בהתאם לסוג התשתית ולמיקומה. לאחר הניקוי, נדאג להדריך אתכם בצורה הטובה ביותר כיצד לשמור על התשתית נקייה והאם ישנם חומרים מגנים שעלולים לחזק את התשתית ולהעניק הגנה מקיפה לאורך זמן.

    צרו עמנו קשר עוד היום ותקבלו ייעוץ והדרכה מקצועית לאורך כל התהליך.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.