מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    ניקוי רצפה עם תכשירי SAG

    כולנו מכירים את הריח הטוב והצבע שיש לחומרי הניקוי השונים שאנחנו קונים בסופר. האם הם באמת מנקים את הרצפה כמו שאנחנו מצפים? האם החומרים הפעילים שם חזקים מספיק לפרק שומנים ?

    רוב הסבונים המשווקים ברשתות מנקים רק את השכבה העליונה של האריח ולא מפרקים את הלכלוך עצמו למעשה, הסבון מעניק מראה נקי, אך הלכלוך עדיין קיים על גבי האריח, ומצטבר משטיפה לשטיפה.

    חומרי הניקוי של חברת SAG הינם חומרי ניקוי מקצועיים אשר בהם מרוכזים חומרים פעילים שבעצם מפרקים את שאריות הלכלוך והשומנים בצורה הטובה ביותר, אומנם הם מגיעים בכמות קטנה אך מרוכזת. אנו מאמינים כי לקוחות לא צריכים לשלם על מים שהם קונים והם יכולים לשלוט ברמת הדילול על סמך הלכלוך בשטח. לניקוי ראשוני, לאחר השיפוץ או הבניה שהרצפה מלוכלכת נורא בשאריות בטון, שאריות רובה או חומרים צמנטים אחרים מומלץ להשתמש בתרכיז בצורה מרוכזת יותר , שימוש בתרכיז ביחס של 1:2 ,כלומר כוס תרכיז ניקוי ל-2 כוסות מים יפרק את החומרים והלכלוכים וישאיר את הרצפה נקייה. בניקוי החוזר (לאחר שהסרנו את שאריות הלכלוך העיקריות בפעם הראשונה), השימוש בתכשיר ניקוי יהיה פחות מרוכז לדוגמא 1:4 ,כוס תרכיז ניקוי ל4 כוסות מים. ניקוי ושמירה על האריח לאורך זמן יעניק הגנה מושלמת ומראה מבריק כמו חדש.

    אנו ב-SAG עושים מאמצים לייצר מוצרים מקצועיים ומדוייקים שיענו על הצרכים של הלקוחות בבית.

    חשוב לדעת שכל תרכיז ניקוי יש לו את היתרונות שלו ולכן כדאי להתאים את סוג החומר לתשתית ולסוג הלכלוך… לדוגמא ללכלוך קשה של שאריות של פרי הדר בריצוף מחוספס מומלץ להשתמש בתכשיר AC140 כפי שניתן לראות בסרטון המצורף.

    מוצרי SAG משולבים טכנולוגיה חדישה המעניקה מראה מבריק ונקי למשטח ואינו פוגע כלל בתשתית שבסביבה. כלומר אתם בעצם שולטים בצורה מדויקת ברמת הלכלוך , לכן גם אם עלות החומר יקרה יותר היא מספיקה לשטח גדול ונקי יותר.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.