מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    הסרת חלודה מקרמיקה עם מסיר חלודה מקצועי

    מסיר חלודה מבית SAG – להסרת חלודה מקרמיקה, שיש, אריחי ריצוף וברזל. פתרון קל במחיר משתלם. רוצים לדעת מהי חלודה וכיצד מסירים חלודה? בשורות הקרובות תקבלו את כל המידע שאתם זקוקים לו.

    מהי חלודה?

    חלודה היא תוצר של ברזל שהתחמצן במפגש עם מים וחמצן. התהליך קרוי גם קורוזיה או שיתוך.

    בבתים הנמצאים באזור הים, נפגוש כתמי חלודה רבים בשל נוכחות המלחים הרבים המאיצים את תהליך ההחלדה ויוצרים ריאקציה אלקטרו-כימית.

    ברזל הינו יסוד בטבע הנמצא באבן, שיש ובתשתיות מינרליות.

    חלודה על קרמיקה, או ריצוף תופיע לרוב ממגע של מתכת שהחלידה ובאה במגד עם האריח.

    לשם כך, פיתחנו את DM 680מסיר כתמי חלודה הפועל בצורה נקודתית להסרת החלודה מהמשטח המטופל תוך שהוא שומר על שכבות ההגנה של הריצוף

    מסיר כתמי חלודה ומטשטש שריטות – DM-680

    מוריד חלודה מקצועי
    DM 680 – מסיר חלודה מבית…
    148.00

    הוספה לסל

    צפייה במוצר

    איך מורידים חלודה

    לפני שנדבר על מוריד חלודה שבאמת עושה את העבודה, צריך להבין מה היא חלודה בדיוק. חלודה היא תופעה טבעית ונפוצה, המתרחשת כאשר מתכת עוברת תהליך של חמצון, משנה את צבעה ונחלשת. זה יכול להיות חפץ שלם שהחליד וזה יכול להיות כתם של חלודה על חפץ מתכתי, שכדאי לטפל בו במהירות ולהסיר אותו, לפני שהמצב יחמיר. חברת SAG מציעה פתרונות מגוונים לניקוי והגנה על תשתיות שונות, ביניהם גם חומרים להסרת חלודה, מגישים לכם מדריך קצר בנושא: איך מורידים חלודה?

    איך מורידים חלודה – כל הדרכים הטבעיות

    כתמי חלודה היכולים להופיע על כל חומר ועל כל חפץ, שבא במגע עם מתכת. בין אם זה חיפוי קרמיקה, חזית מבנה, או משטח מתכת, הסרה של כתמי חלודה היא חיונית. אז איך מורידים חלודה באמצעים ביתיים ופשוטים?

    • חומץ לבן – חומץ ממיס את החלודה לאחר השריה ארוכה של 24 שעות, אם מדובר על חפץ קטן. לעומת זאת, אם מדובר על חפץ גדול, או משטח מתכת, טבלו מטלית בחומץ לבן ושפשפו איתה את הכתם.
    • אבקת סודה – האבקה שמצילה כל מצב כמעט, מועילה מאוד גם במקרה הזה. מערבבים אבקת סודה עם מעט מים, מורחים את התערובת על גבי כתם החלודה וממתינים כמה שעות. לאחר מכן יש לשפשף היטב את הכתם בעזרת מברשת.
    • חצי תפוח אדמה – חוצים תפוח אדמה לרוחבו, מניחים את שני החצאים בקערה ומוסיפים להם כמות גדולה של מים וסבון. לאחר מכן מוציאים את תפוחי האדמה מהתמיסה ומשפשפים איתן היטב את המשטח החלוד.

    כך או כך, לקבלת מוצרים ברמה הגבוהה ביותר לצורך הסרת החולדה, יש לפנות אל חברת SAG ולהסתייע במוצרים שלה. מוצרים אלו, כדוגמת DM-680 , יפתרו את הבעיה על הצד הטוב ביותר. 

    הסרת חלודה בקלות עם SAG

    קיימות דרכים רבות להסיר באופן טבעי כתמי חלודה מחפים ומשטחים שונים, אך אם אתם מעוניינים בפתרון מקצועי, מהיר, יעיל ונוח לשימוש, החומרים של חברת SAG הם התשובה המתאימה עבורכם. חברת SAG מתמחה במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מגוון חומרים לניקוי ותחזוקה של משטחים ותשתיות מכל הסוגים, מספקת שירותים לחברות ענק, לקוחות מסחריים, גופים ציבוריים ולקוחות פרטיים, תשמח לצרף גם אתכם למעגל הלקוחות המרוצים שלה.

    הסרת חלודה מברזל

    כתמי חלודה יכולים להופיע על פריטי או משטחי מתכת, בעיקר על ברזל, בין אם הם נמצאים בחוץ ובין אם הם נמצאים בחלל סגור. מספיקה חשיפה ממושכת ללחות, חמצן ומים, אפילו בכמות קטנה, כדי שיתחילו להיווצר כתמי חלודה. לכן חברת SAG מציעה, בין היתר, מגוון תכשירים לצורך הסרת חלודה מברזל, המעניקים לכם את האפשרות לטפל במטרד החלודה בקלות ויעילות, תוך שימוש במוצר מקצועי מבית טוב.

    מסיר חלודה מברזל: היבטים שונים 

    • חלודה היא תופעה שבמהלכה נוצרים כיסי אוויר זעירים בברזל. אלה מאפשרים לקורוזיה וחלודה להמשיך ולהתקדם בתוך המשטח ולכן חשוב לטפל בתופעה במהירות, לפני שהמצב יחמיר.
    • לצורך הסרת חלודה מברזל חשוב ליישם תהליך יסודי ושלם, כדי לשמור על תוצאות טובות לטווח ארוך. 
    • הפתרון היעיל ביותר הוא מניעה של תהליך החלודה מלכתחילה על ידי הגנה על משטחי ברזל באמצעות צבע, לכה, או שמן, אך כאשר החלודה כבר נוצרה, יש להסיר אותה במהירות.
    • קיימים מספר פתרונות ביתיים, או “תרופות סבתא” להסרת חלודה, אך אלה עשויים להיות יעילים במידה חלקית בלבד, או לא יעילים כלל ואף לגרום לנזק, לכן לעיתים עדיף לוותר על הניסיונות ופשוט לבחור בחומר מקצועי להסרה יעילה של חלודה מבית חברת SAG.
    • חומרים להסרת חלודה הם לרוב חומציים ועשויים להיות מסוכנים, אם לא משתמשים בהם כראוי. לכן יש להקפיד על שימוש לפי הוראות היצרן ולהרחיק מהישג ידם של ילדים.
    • לצורך נקיטת אמצעי זהירות מרביים בעת השימוש בחומר מוריד חלודה, יש להקפיד על אוורור החדר, חבישת משקפי הגנה וכפפות להגנה על הידיים.
    • מסיר חלודה של חברת SAG, כדוגמת DM-680 , מתאים גם לטשטוש סימני שריטות מאריחים ומרצפות, נוסף על היותו חומר יעיל במיוחד להסרת חלודה ממשטחים שונים.

    הסרת חלודה בדרך הנכונה

    לסיכום הנושא, חשוב לזכור כי הסרת חלודה עדיף לבצע באמצעות חומרים מקצועיים ולא באמצעות חומרים ביתיים – מחשש לפגיעה במשטחים. בנוסף, חומר להסרת חלודה מגיע עם הוראות שימוש של היצרן, עליהן יש להקפיד כדי למנוע פגיעה. חברת SAG עוסקת כבר שנים רבות בפיתוח ומחקר לצורך ייצור פתרונות ניקוי, תחזוקה ושימור של משטחים, ציוד ותשתיות מכל התחומים. חברה זו מזמינה אתכם להצטרף לאלפי לקוחות מרוצים, ביניהם מוסדות, ארגונים וחברות, שנהנים מן השירות והמקצועיות של צוות החברה.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.