מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    ניקוי אבנית

    המים בישראל הם מים קשים, כלומר מכילים כמות אבנית גבוהה מהרגיל.

    מכיוון שכך, אנו פוגשים את האבנית בכל מקום שנוגעים בו המים ולכן אנחנו צריכים מסיר אבנית!

    אבנית שלא מנקים באופן שוטף מצטברת והופכת לשכבה לבנה וקשה ואז צריכה טיפול וקרצוף יסודי יותר.

    בעיה זו נפוצה בעיקר במקלחון הביתי.

    על זכוכית המקלחון מצטברים כתמים לבנים המהווים כתמי אבנית שלא נשטפים.

    כמענה לצורך במסיר אבנית מהמקלחון , פיתחנו את המגבונים לניקוי אבנית של סאג.

    המגבונים מיועדים לטיפול שוטף והסרה של כתמי האבנית לפני שמצטברת והופכת קשה להסרה.

    מלבד התאמתם להסרת האבנית מהמקלחון, הם גם מתאימים לאבנית על ברזים קרמיקה ומשטחים שאבנית פגעה בהם.

    מגבון אחד בשבוע ישמור על המקלחון מבריק , יסיר אבנית בתחילת הצטברותה ויחזיר לך מקלחון חדש.

    למידע נוסף על המוצר

    לרכישה מקוונת

    ניקוי אבנית לפני ואחרי

    הסרת אבנית ממקלחון

    אנשים רבים תוהים כיצד ניתן יהיה להתגבר על משימת הסרת אבנית ממקלחון, משימה אשר פעמים רבות עשויה להראות כבלתי אפשרית בעליל. הופעתה של אבנית עלולה להיות תוצאה של תחזוקה לא נכונה של המקלחון שלכם, אך חשוב להבין כי גם כשהמצב נראה אבוד, עדיין יש פתרון שיכול לעזור. מוצריה האיכותיים של חברת SAG מעניקים לכם את האפשרות שבהסרת אבנית בצורה יעילה ממגוון רחב של משטחים, לרבות הזגוגית של המקלחון, האריחים על גבי הקירות ואף הברזים וראש המקלחת.

    הסרת אבנית ממקלחון בקלות ויעילות מקסימלית

    אנשים רבים בוחרים בהתקנתו של מקלחון בביתם, זאת לאור העובדה כי הוא מעניק פתרון יעיל ונוח למקלחת מהירה גם במידה ואין חדר האמבטיה גדול מספיק לאמבטיה רחבת ידיים. אך חשוב לזכור כי על מנת שתוכלו להמשיך וליהנות מהמקלחון שלכם במשך שנים ארוכות מומלץ לשמור על תחזוקה יעילה ותמידית. במידה ואין הדבר קורה, הרי שאתם עשויים לגלות כי הצטברה לא מעט אבנית על גבי זגוגיות המקלחון, הברזים ואף ראש המקלחת – דבר אשר עלול לסתום את הפתחים בו ולמנוע מכם ליהנות מזרם מים חזק ומפנק.
    כעת עומד בפניכם פתרון יצירתי אשר יקל באופן משמעותי על ההתמודדות שלכם עם אבנית, וזאת בצורת מגבונים ייחודיים אשר נועדו לשם הסרת אבנית ממקלחון, מהברזים וכמובן מראש המקלחת. מגבונים ייחודיים אלו פותחו על ידי חברת SAG והם מיועדים לטיפול שוטף והסרה של כתמי האבנית דבר היעניק לכם את האפשרות לחזור וליהנות מזרם מים עוצמתי ומקלחת נינוחה. מעניין לגלות כי מגבונים אלו יהיו יעילים גם בהתמודדות עם אבנית אשר התגבשה על גבי ברזים, ראש המקלחת, קרמיקה ומשטחים אחרים.

    הסרת אבנית ממקלחון – משחזרים את המראה המבריק של חדר האמבטיה

    גם במידה ואתם מבחינים בנוכחותה של אבנית בחדר האמבטיה שלכם, דאו כי אין סיבה לדאגה. חומרי הניקוי המיוחדים של חברת SAG עומדים לרשותכם בכל עת ויסייעו במשימת הסרת האבנית בצורה יעילה במיוחד, זאת ללא גרימת נזקים או מאמצים בניקיון של הברז או ראש המקלחת. צרו קשר עם חברתנו עוד היום והבטיחו לעצמכם בית מחוסר אבנית.

    חומר מסיר אבנית

    חומר מסיר אבנית הינו יעיל במיוחד כאשר עושים בו שימוש נכון. הוא מטפל באבנית ומסיר אותה מברזים, כיורים, אסלות וכדומה. אין להשתמש בו על חפצים היכולים להינזק. ניתן למצוא מגוון חומרים למטרה זאת, ובכל מקרה, יש לקרוא היטב את הוראות השימוש. חברת SAG   פתרונות ניקוי מקצועיים לבית מייצרת ומשווקת  חומרי ניקיון אלו וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    חומר להסרת אבנית – מעולה ויעיל

    חומר ניקוי להסרת אבנית עליו להיות עם מרכיבי איכול עדינים אך גם יעיל על מנה להסיר אותה לחלוטין תוך פרק זמן קצר. יש צורך לעשות שימוש בריכוז מתאים כדי לנצל היטב את תכונותיו ולכדי למנוע נזק מיותר. את הניקוי עושים, בעיקר, עם מטליות מיוחדות. לאחר מריחת החומר יש להמתין זמן מה עד שהוא יעשה פעולתו. לאחר מכן לשטוף עם מים נקיים. כיורים ואסלות ניתן לקרצף גם עם סקוטש רך לבן וזאת על מנת לא לשפשף ברזים מחשש לפגיעה בציפוי שלהם. כדי לשמור על העור הרגיש מומלץ להגן על כפות הידיים עם כפפות מתאימות. שימוש בחומר מתאים בבתים פרטיים, במוסדות ציבור, בעסקים אחרים. בכל אחד מהם יש מערכות מים. האבנית מועברת בתוך הצנרת ומצטברת במקומות הרגישים. גם מסננים המותקנים על צנרת אינם מסוגלים למנוע כליל את ההצטברות. השימוש השוטף נדרש אחת למספר חודשים. ישנם חומרי ניקוי המתאימים גם לתקופת הבנייה והשיפוצים. הוא יעיל במיוחד להסרת שאריות מלט וחומרי בנייה אחרים המצטברים בין חריצי האריחים המחוספסים המיועדים למקלחות.

    מבחר לרכישה באתר

    אתר של חברה מקצועית כולל מבחר מוצרים המיועדים לשימוש פרטי ולתעשייה. הכמות הרבה מאפשרת גמישות רבה בבחירת החומר המתאים מבחינת כל השיקולים בדרך כלל תלוי בסוג התשתית, סוג הלכלוך ובעוצמת הלכלוך הנותרה בשטח וכך בהתאם המחירים. המחירים הינם נוחים ומתאימים לכל כיס וניתן אף למצוא גם מבצעים טובים ומפתים.

    שירות מקצועי

    חברתSAG  עוסקת בתחום ומומלץ לרכוש ממוצריה האיכותיים. שירותיה כוללים ייעוץ לכל לקוח כולל פרטני למקרים מיוחדים, אספקה שוטפת מחירים נוחים, וכדומה. היא מקפידה על ייצור איכותי ותחת בקרת איכות גבוהה. היא משקיעה רבות במחקר ופיתוח מתוך מטרה להוציא לשוק מוצרים איכותיים במיוחד. היא מייצגת גם חברות בינלאומיות בעלות שם. הסרת אבנית תורמת לזרם מים שוטף ויעיל.

    ניקוי אבנית מברזים, מקלחונים וקירות

    חומר לניקוי אבנית

    חומר לניקוי אבנית פותר בעיות רבות בניקוי כלים סניטאריים דוגמת אסלות וכיורים, וכן, ברזים למיניהם ועוד. בכלים אלו עלולה להצטבר אבנית המגיעה ממערכת המים. החומר הינו חומצתי ויכול לסלק ללא קושי את האבנית. ניתן למצוא מגוון רחב של חומרים בריכוזים שונים. הם מיוצרים באריזות קטנות לשימוש ביתי, באריזות גדולות לתעשייה ועוד. חברת SAG CIMICAL SYSTEMS  עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    חומר לניקוי אבנית – יעיל וחסכוני

    חומר לניקוי אבנית יעיל מאוד וכל אחד יכול להשתמש בו בצורה עצמאית. כך הוא אינו נזקק לבעלי מקצוע אשר, לרוב, גובים כספים רבים יותר עבור שירותיהם. חומרים אלו מיועדים לסיטואציות שונות. בראש וראשונה לשימוש שוטף בבתים פרטיים, במבנים עסקיים, במוסדות ציבור וכדומה. הם נדרשים מאוד במקומות בהם נעשה שימוש במים רבים כמו מרחצאות, אתרי ספא, בריכות, קאנטרי קלאב ועוד. שימוש אחר הוא בעת שיפוצים או לאחר בנייה. למשל שימוש במקלחונית להסרת אבנית מברזים ומקלחונים תעניק תוצאה מעולה גם על כלים סניטריים שחורים. דוגמא נוספת, לאחר הנחת החיפוי מקרמיקה נשארים שאריות מלט, רובה וחומרים אחרים אשר נכנסים לחריצים או לחילופין על גבי התשתית, התכשירים MR400 ו MR800 יעניקו ניקיון מושלם. בדרך כלל חדרים רטובים או בכניסות לבתים נוהגים להניח אריחים מחוספסים למניעת החלקה, לכן שימוש בחומרי ניקוי המתאימים לכך זוהי בחירה מאוד מהותית. שימוש בחומרים מסירי אבנית במינון הנכון מורידים לחלוטין את השאריות הללו ומותיר את החיפוי נקי. יש לציין כי הם אינם גורמים נזק כאשר עושים בהם שימוש נכון על גבי התשתית ונבחרים החומרים מתאימים.

    רכישה באתר החברה

    ניתן למצוא מגוון של מוצרים אלו באתר החברה. המבחר הגדול מאפשר גמישות לבחירה. האתר מסודר ומושקע וליד כל מוצר יש תיאור פרטני שלו, וכן, הסבר על תנאי הרכישה וכדומה. יתרון נוסף הוא במחירים הנוחים המוצעים בו, בוודאי ביחס למוצרים הנמכרים בחנויות פיזיות. ניתן למצוא גם מבצעי הנחות המשדרגות עוד יותר את כדאיות הרכישה.

    חברה מקצועית  

    חברת SAG CIMICAL SYSTEMS  עוסקת בתחום ומומלץ לרכוש ממוצריה המעולים. היא בעלת מוניטין רב ומשקיעה רבות בפיתוח מוצרים מתקדמים. הייצור נעשה תחת בקרת איכות גבוהה ועל פי תקנים רשמיים קיימים. שירותיה כוללים ייעוץ, מתן פתרונות יעילים למצבים מגוונים, מחירים נוחים, אספקה סדירה ועוד. היא אף מייצגת חברות בינלאומיות המוכרות מוצריהן בכל העולם. רכישה בחברה מסודרת מקלה ויעילה מאוד.

    ניקוי אבנית מברזים

    ניקוי אבנית מברזים נדרש מעת לעת. מערכת המים הציבורית בישראל מזרימה מים בהם יש ריכוז של אבנית. היא מצטברת בין היתר על ברזים, גופי חימום של דודי שמש ועוד. יותר מכך, גם מערכות סינון המותקנות על צנרת המים אינן מונעות לחלוטין את הצטברותה. חברת SAG  פתרונות ניקוי מקצועיים לבית מייצרת חומרים שונים התוקפת ומסירה אותה ביעילות ללא פגיעה בתשתית וניתן לקבל ממנה מידע רב.

    ניקוי אבנית מברזים – מותיר את הברז מבריק

    ניקוי אבנית מברזים מנקה היטב ומותיר אותם נקיים. יש לעשות את העבודה בצורה זהירה ועל פי הוראות יצרני החומרים. הכוונה היא, בעיקר, לשימוש בחומרים עם ריכוז מתאים, למהילתם במים, לתהליך ניקוי מסודר על פי ההוראות וכדומה. את העבודה יש לבצע עם מטליות מתאימות ולאחר הניקוי יש לשטוף את הברז במים זורמים. רצוי באותה הזדמנות גם לנקות היטב את הכיור הצמוד. יש, כמובן, לשמור על עור הידיים בגלל החומציות של החומרים ולכן, להשתמש בכפפות מתאימות. המקלחונית של חברת סאג מיועדת בדיוק בעבור זה. באתר של סאג ניתן יהיה למצוא מגוון של חומרים המסוגלים לתקוף אבנית ולהסירה. ניתן למצוא אותם באריזות לשימוש פרטי, באריזות לשימוש תעשייתי ועוד. בנוסף קיימים מספר נוסף של תכשירי ניקוי שוטף של הבית- נוזל שטיפה מקצועי, תרסיס לניקוי חלונות, שמפו לניקוי וחיטוי דשא סנטטי ועוד, כל תכשירי הניקיון פותחו בטכנולוגיה ייחודית כאשר מבצעים עבודות שיפוץ ובנייה מתקינים ברזים חדשים ואין צורך לנקותם. אך רצוי לבחור חומרי ניקוי מתאימים על מנת לתחזק אותם כראוי. ישנם גם תכשירי ניקוי שיתאימו להסרת שאריות מינרל- רובה, טיח מלט ובטון, המתאימים לאריחי גרניט פורצלן וקרמיקה.  

    מבחר גדול

    ניתן לראות את החומרים השונים באתר האינטרנט של החברה. המבחר מאפשר לכל אחד גמישות בבחירת החומרים הרצויים והמתאים ביותר לצרכיו. האתר מושקע ומסודר וכל בקבוק או מכל מצולם. לידו יש תיאור מפרט, ובנוסף, פרטים אחרים לגבי תנאי הרכישה ועוד. 

    ייצור מוקפד

    חברת SAG CIMICAL SYSTEMS  עוסקת בתחום ומומלץ לרכוש את המוצרים שהיא מפתחת ומשווקת. היא בעלת מוניטין המגיע משיווק מוצרים מעולים במחירים נוחים לכל כיס. מעת לעת ניתן למצוא גם מבצעי מחירים. החברה משקיעה רבות במו”פ (מחקר ופיתוח) מתוך מטרה ליצור את התרכובות המוצלחות ביותר. הרצון הוא גם לשמור על הסביבה. הייצור נעשה על פי תקנים קיימים ותחת בקרה גבוהה. הלקוחות הינם פרטיים, עסקיים, מוסדיים ואחרים.  

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online

    שאלות נפוצות

    למה בעצם המקלחון שלנו מתמלא באבנית באופן שיטתי?

    הברזים, המקלחונים ושאר הכלים הסניטריים מתמלאים באבנית עקב כמות האבנית שנמצאת במים. התופעה הזאת לא תוכל להיעלם כל עוד האבנית קיימת. ועל מנת לפרק את האבנית יש להשתמש בחומרי ניקוי המתאימים לכך היודעים "לתקוף" את האבנית ולפרק אותה. באמצעות המקלחונית MK105 האבנית תעלם בפעולה של התזה של התכשיר על גבי התשתית המטופלת. במקרים קשים ניתן להעזר בסקוטש רך לבן לשפשף מעט את האבנית ולבסוף לשטוף היטב במים. המקלחונית תתאים לשימוש על כלים סניטרים שחורים וגם לניקוי האבנית שהצטברה בתוך מגירת הנוזל של מכונת הכביסה.

    מדוע כדאי להשתמש במקלחונית MK105?

    המקלחונית, אינה פוגעת בתשתית המטופלת. מרכיבי האיכול שלה מאוד עדינים ולכן היא מתאימה למקלחונים, ברזים, וגם שאריות אבנית קלות שנשארו על גבי הקרמיקה עצמה. להברקת המקלחון ולהשארת ברק קריסטלי ולאחר השימוש במקלחונית ניתן להשתמש בקריסטל שיין שישאיר ברק, ניקיון מושלם וניחוח מעולה.

    היכן ניתן לרכוש את המקלחונית Mk150?

    ניתן לרכוש את המקלחונית באתר של SAG או אצל המפיצים המורשים ברחבי הארץ. כל המידע מופיע באתר.
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.