מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    איך לשטוף רצפה?

    איך לשטוף רצפה באופן ייסודי ומקצועי עם AC140 של Sag

    מדוע הרצפה אינה מתנקה? למה הסימנים חוזרים? איך נפתרים מלכלוך שומני? לאחר סיום פעולת השטיפה, האריחים נראים נקיים וכשמתייבש רואים לכלוך? אם התהיות הללו מהדדות בראשכם, בשורות הקרובות תמצאו את המדריך השלם לשטיפת רצפה. אז איך שוטפים רצפה? מתחילים

    ניקוי רצפה זוהי פעולה שלא ניתן לחמוק ממנה והיא מתבצעת על בסיס יומי, שבועי כל אחד ואחת על לפי הרצונות וההרגלים שלו.

    אבל בתוך השיגעון אפשר ללכת לאיבוד אם לא מבינים את שורש הבעיה, על מנת להגיע מוכנים למטלה של ניקוי רצפה, יש להיות מאובזרים ב דלי, מטאטא רך, מגב, סמרטוט (חדש)  והכי חשוב תכשיר ניקוי המתאים לניקוי הרצפה.

    היות והבעיה של הרצפה חוזרת על עצמה בכל פעולת ניקוי אנחנו מנקים את הרצפה ובעת הייבוש צצים ומופיעים כל מיני סימנים, נוזל לשטיפת רצפה זו אחת הבחירות היותר חשובות בנושא ניקיון הבית.

    אם תבצעו סקר אצל חולי הניקיון שענו על השאלה- “מהי שטיפת רצפה עבורך?”-  תיארו את שטיפת הרצפה כרגע מנחם, לקראת סיום הניקיון והכי חשוב התחושה המורגשת בסיום הפעולה.

    שטיפת הרצפה בשילוב הריח הנכון והמדויק ביותר לאנשי הבית גורמת לשחרר האנחת רווחה של סיפוק, ריגוש ואף תחושה שזה הרגע הכי טוב של היום.

    איך לשטוף רצפה? – כל השלבים לניקוי רצפה

    שלב ראשון: ניקוי הכתמים שצצים ומופיעים עם ייבוש הרצפה

    תחילה יש להשתמש עם הסבון AC140 – סבון מקצועי שתפקידו להסיר את כל שכבת השומן, הווקס והלכלוך שהצטבר על גבי האריח.

    בפעולה פשוטה לוקחים דלי מים תחילה, ממלאים אותו ולאחר מכן מוספים כחצי כוס חד פעמית מהחומר שופכים חלק מתוכן הדלי על גבי הריצוף ומתחילים לשפשף בעזרת מטאטא רך עד להקצפת החומר – יש לעבוד בצורה סיסטמתית כך שלא נפספס מקטעים מן האריחים.

    לאחר מכן מוצאים את כל הלכלוך ושוב לשטוף עם הרבה מים עד להעלמת כל הקצף והסבון – בזה בעצם הסתיים השלב הראשון ונוכל לוודא אם האריח נקי רק שהרצפה תתייבש ולא ייראו סימנים.

    במידה ולא כל הכתמים נעלמו יש לחזור על אותה פעולה עד לקבלת תוצאה רצויה, במידה והרצפה התייבשה והכתמים נעלמו אנחנו ממשכים לשלב השני.

    שלב שני: ניקוי רצפה עם חומר מתאים 

    כשהרצפה נקייה משאריות ווקסים ושאר שומנים יש להשתמש בתרכיז סבון מבית SAG – 

    נוזל לניקוי רצפות Sag&Clean – סבון ייחודי שאינו מכיל ווקסים. איך משתמשים: ממלאים דלי במים ומוסיפים כ 2 פקקים מהחומר המרוכז ומתחילים לנקות את הבית באותה הצורה ובאותה דרך שניקיתם עד היום רק פרט קטן וחשוב הוא להשתמש בסמרטוט חדש, סמרטוט זה ישמש אותנו לעבודה אך ורק בסבון הזה ולא בשום חומר אחר, זכרו סמרטוט חדש בלבד. 

    בגמר שטיפת הבית ועם העברת הסמרטוט האחרונה יקרו מספר דברים, הרצפה תתייבש תוך זמן קצר במיוחד, הסימנים שהיינו רגילים לראות בסיום ייעלמו וסימני המגב והסמרטוט בצדדים גם הם ייעלמו.

    ההמלצה מתאימה לגרניט פורצלן על כל סוגיו – מט, מבריק, לפאתו ואריחי קרמיקה. אפשר להפוך את חווית שטיפת הריצפה לנעימה וטובה יותר עם חומרי ניקוי SAG – זה פשוט לנקות!  מקווים שהצלחנו לענות עם השאלה איך לשטוף רצפה 🙂

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.