מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    ניקוי גרניט פורצלן לאחר בניה

    המדריך המקיף לניקוי ריצוף חוץ וכל סוגי התשתיות

    אז איך אתם מנקים את הריצוף שלכם היום? איך מבצעים הסרת כתמים מגרניט פורצלן? רק עם סמרטוט ומים או אולי עם חומר רגיל לניקוי רצפות? האם זה מה שמתאים לתשתית שלכם? האם הרצפה שלכם נראית בדיוק כמו שרציתם?

    במדריך הבא, נעשה לכם מעט סדר לגבי סוגי התשתיות הקיימות וכיצד ניתן לנקות אותם בצורה הטובה ביותר תוך שמירה מלאה על האריחים לאורך זמן.

    חומר ניקוי גרניט פורצלן לאחר שיפוץ חייב להיות מתאים לתשתית הריצוף המיועדת.

    ניקוי ריצוף חוץ

    ניקוי אריחי קרמיקה וגרניט פורצלן

    אריחי קרמיקה וגרניט פורצלן הם אריחים שדי קל לנקות אותם. סוג ריצוף זה אינו סופג מה שמאפשר לנו להשתמש במגוון תכשירים ייחודיים שיעניקו מראה מבריק וניחוח מדהים לאורך זמן.

    ניקוי ושטיפה יומיומית של אריחי גרניט פורצלן וקרמיקה:

    לניקוי יומיומי, חשוב להשתמש בחומר איכותי שישמור על מראה האריח או על תשתית הפוליש לאורך זמן.

    שימוש יומיומי בסבון מקצועי לניקוי רצפות יעניק לכם משטח נקי לאורך זמן עם ניחוח שמתמזג באוויר הבית.

    תכשיר מקצועי לניקוי רצפות : סבון לניקוי רצפות sag & Clean

    ניקוי שאריות שומן ווקס מאריחי קרמיקה וגרניט פורצלן:

    לרוב בתהליך היבוא של האריחים , היצרנים בחו”ל מורחים שכבת ווקס להגנה על האריח בזמן האחסון והשילוח הימי. שאריות ווקס אלו נשארות על גבי האריח ומעניקות מראה של אריח מלוכלך עם “עננים” לבנים דהויים.

    חשוב לציין שגם לאורך השנים ישנם אריחים רבים המקבלים את שכבת השומן מתנאי האקלים ומסוגי הלכלוך הרבים שיש בבתנו. הווקס והשומן שקיים על האריח גורמים ללכלוך רב להידבק לאריח. לפעמים ניתן לראות זאת כסוליה של נעל או ליקוק של כלב על גבי האריח. ניקוי האריחים חייב להיות עם חומר המתאים להסרת שאריות ווקס ושומן ולא עם סבון רגיל. סבון רגיל אינו יודע לפרק את שכבת השומן.

    להסרת של שאריות ווקס וכתמי שומן מאריחים מחוספסים (אנטי סליפ), מומלץ להשתמש ב-AC140.

    להסרת של שאריות ווקס וכתמי שומן מאריחים מבריקים (חלקים), מומלץ להשתמש ב-AC140.

    ניקוי אריחי גרניט פורצלן או קרמיקה אחרי שיפוץ או בנייה חדשה:

    ניקוי שאריות רובה/טיח/מלט/בטון וחומרים צמנטים על בסיס מינרלים שונים מאריחים הנו תהליך חשוב בסיום עבודת השיפוץ או הבנייה.

    הניקוי חייב להתבצע בצורה מקצועית ונכונה באמצעות תכשירים המיועדים לכך. שימוש בחומצת מלח או בתכשירים ניקוי חזקים המכילים אקונומיקה עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לאריח תוך שריפה של השכבה העליונה המגנה עליו , לכן בשלב הראשוני זה אכן יראה נקי אך בפועל הלכלוך ייספג מהר יותר וחסינותו של האריח נפגע משמעותית.

    אנו ממליצים לצורך ניקוי מסיבי ואיכותי של אריחים לאחר בנייה וללא כל פגיעה בתשתית או בסביבה המטופלת להשתמש במוצר הדגל MR 800 שמנטרל כל לכלוך על בסיס מינרלי מהאריח. המוצר MR 800 נמכר כנוזל מקצועי מרוכז המאפשר לשלוט בעצמת הלכלוך ובהתאם לתשתית המיועדת. MR 800 מתאים לניקוי שאריות בטון, רובה ועוד חומרים צמנטים רבים..

    למידע נוסף: מסיר שאריות רובה ולכלוך MR 800

    ניקוי שאריות שומן ווקס מתשתיות אבן טבעית או תשתיות אבן סופגת:

    תשתיות אבן טבעית או שיש הן תשתיות סופגות , מה שאומר שבמידה ונשתמש בחומר חומצתי או תכשיר ניקוי שלא מיועד למשטחים הללו עלול לגרום נזק למראה האריח . החומרי ניקוי עלולים להיספג לתוך האבן ולגרום לשינוי בפיגמנטציה של האבן. משהו שנראה לרוב כי כתם קשה שלא ניתן לניקוי. צריבה זו הינה בלתי הפיכה והנזק שנגרם לאריח רק מחמיר לאורך זמן.

    לניקוי תשתיות שיש וחיפויי חוץ בבניינים, מומלץ להשתמש בתכשיר AC140.

    ניקוי שאריות פיח הנגרם עקב שריפה מקירות וחיפויים שונים:

    לצערנו , אחר שריפה כל הקיר ואריחי החיפוי והרצפה מתכסים בלכלוך פיח קשה להסרה. הלכלוך בעל גוון שחור כהה במיוחד ולא ניתן לנקות אותו באמצעות תכשירים רגילים. לניקוי שאריות של פיח מקיר או מריצוף, מומלץ להשתמש בתכשיר AC 140 בצורה מרוכזת ולהסיר את הלכלוך ע”י שפשוף בעזרת סקווטש פשוט

    ניקוי שאריות בוץ מאריחים מחוספסים:

    לרוב, אנו נתקלים באריחים מחוספסים בעלי כתמי בוץ קשים שלא יורדים בשום צורה. פירוק לכלוך בוץ מארחי אנטיסליפ בגינה או במרפסת יש להשתמש בסבון אנטיבקטריאלי AC140 . הסבון מגיע מרוכז ויש למהול אותו במים בהתאם לרמת הלכלוך. את החומר המהול יש לשפוך על האזור המלוכלך ולשפשף באמצעות מקרצפת קשיחה. תכשיר זה הינו אקולוגי ואינו פוגע בתשתית המטופלת.

     

    ניקוי גרניט פורצלן לאחר בניה

    ניקוי גרניט פורצלן

    אין ספק כי ניקוי גרניט פורצלן לאחר בניה הינה פעולה נדרשת אשר נועדה לאפשר לכם להיכנס לבית מעוצב ומרשים אשר גם נקי מכתמים שונים ומלכלוך. אמנם אלו יהיו אריחים אשר יחסית קל לנקות אותם, אך חשוב לזכור כי הלכלוך שנוצר לאחר בנייה עלול להיות מאתגר לניקוי ועל כן מומלץ יהיה להיעזר במוצריה האיכותיים והיעילים של חברת SAG המנוסה והוותיקה.

    ניקוי גרניט פורצלן לאחר בניה בצורה עדינה, איכותית וללא מאמץ

    רבים בוחרים בהתקנה של גרניט פורצלן לרצפה שלהם, זאת לאור העובדה כי אריחים ייחודיים אלו הינם די עמידים ואינן סופגים את אשר נמצא עליהם. נקודה זו הופכת אותם לקלים יחסית לניקיון ומאפשרת לנו לעשות שימוש במגוון רחב של תכשירים ייחודיים אשר יסייעו בשמירה על מראה מבריק וניחוח מושלם לאורך זמן. אך הרגע הראשון לאחר השיפוץ, כשאתם באים לראות את הרצפה החדשה והמיוחדת שלכם ומגלים כי הרצפה “מעוטרת” בכתמי רובה, צבע ואפילו בטון, זהו רגע מטלטל.

    אך, חשוב לזכור כי ניקוי גרניט פורצלן לאחר בניה אינה חייבת להיות משימה מפרכת. אתם יכולים להשיב לרצפה שלכם את המראה המרשים שלה בצורה יעילה וללא מאמצים רבים. חברת SAG פיתחה במיוחד למצבים הללו חומר ייחודי אשר מפרק את שאריות הבנייה בצורה פשוטה שאינה דורשת מכם מאמצים ומעניק לגרניט פורצלן שכבת הגנה אשר תשמור על הברק שלו לאורך זמן.

    ניקוי גרניט פורצלן לאחר בניה – לא חייבים לעבוד קשה

    זכרו כי אתם לא חייבים לרדת על הברכיים ולהעביר ככה חצי יום בניסיון עיקש להוריד כתמים עקשניים שנותרו על הרצפה לאחר סיום הבנייה. דרך הניקוי האולטימטיבית עובדת בחברת SAG אשר מעמידה לרשותכם את MR800, תרכיז ייחודי ומקצועי אשר עושה את העבודה בצורה מושלמת וללא כל מאמץ ויסייע בהשלמת מלאכת הניקוי של גרניט פורצלן בצורה היעילה והמוצלחת ביותר. צרו קשר עם חברתנו עוד היום ונשמח להרחיב אודות מגוון המוצרים השונים אשר עומדים לרשותכם.

    אין תחושה נפלאה יותר מלהיכנס לבית נקי בו הרצפה מבריקה ומרשימה. האווירה אשר נוצרת במקום שכזה יכולה להשרות שלווה ונינוחות בקרב כל באי הבית. אך, לשם שמירה על רצפת גרניט הפורצלן שלכם, חשוב יהיה לעשות שימוש בחומרי הניקוי הנכונים. בין אם לשם ניקוי גרניט פורצלן ברמה היומיומית או לאחר שיפוץ, הרי שאת חומרי הניקוי האיכותיים והיעילים ביותר, ניתן יהיה למצוא בחברת SAG הוותיקה. חברתנו פועלת מזה כ – 20 שנה בתחום ומקפידה על ייצור, פיתוח ושיווק של מוצרי הניקוי המובילים בתחומם.

    ניקוי גרניט פורצלן מחוספס

    ניקוי גרניט פורצלן – שומרים על רצפה מבריקה ומרשימה

    אנשים בוחרים דווקא בריצוף גרניט פורצלן לביתם, דבר אשר מסייע ליצירתה של אווירה מיוחדת ויוקרתית. אריחים אלו הם סוג מיוחד של קרמיקה אשר מספק מענה לצורך באריחים חזקים ועמידים במיוחד במהלך השימוש היומיומי. במהרה אריחים אלו הפכו לפופולריים במיוחד ואנשים רבים התאהבו בהם. אך על מנת לוודא כי הם לא יאבדו ממראם, חשוב יהיה לשמור על תחזוקה באופן שוטף אשר אינה פוגעת בחומר.

    על מנת לשמר את המראה של הגרניט פורצלן, חשוב יהיה להקפיד על טאטוא של הרצפה באופן קבוע ועל שטיפה בעזרת חומרים אשר מיועדים לסוג זה של רצפה. חומרי הניקוי חייבים להיות מותאמים, זאת על מנת שלא יפגעו בברק ובשכבת ההגנה של האריחים. הקפידו על נקודה זו ותוכלו להבטיח את הרצפה המבריקה והמרשימה ביותר אשר תיצור מראה נקי ויוקרתי בביתכם.

    חשוב לציין כי שימוש בחומרי הניקוי הרגילים אשר נמכרים בסופר ומכילים ווקס יביאו לתוצאה הפוכה. החומרים הללו יוצרים שכבה שומנית על גבי מקצפות הגרניט פורצלן, דבר אשר תורם להיווצרותם של סימני דריכה ועקבות של סמרטוט הרצפה.

    ניקוי גרניט פורצלן – ייצור ופיתוח של חומרי ניקוי איכותיים ויעילים

    חברת SAG פועלת זה למעלה מ – 10 שנים מתוך מטרה לספק בעבור לקוחותיה את חומרי הניקוי, ההגנה, התחזוקה והשימור היעילים ביותר. לשם כך, חברתנו מעסיקה את מיטב הכימאים, גיאולוגים ואנשי ההנדסה המומחים בתחומם אשר עובדים ללא הרף על פיתוח וייצור של המוצרים המובילים והאיכותיים ביותר בתחום הניקוי, השיקום, השחזור והתחזוקה השוטפת של מגוון תשתיות. אלו מסייעים בשמירה על מראה חדש, מתוחזק, מטופח ונקי הנשמר לאורך זמן.

     

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online

    שאלות נפוצות

    עם איזה תכשירי ניקוי לאחר שיפוץ או בנייה כדאי להשתמש?

    לאחר שיפוץ או בנייה? רצוי להשתמש בתכשירי ניקוי המתאימים לסוג התשתית וגם לנסות ולאבחן מה בעצם שאריות הלכלוך? באם שאריות על בסיס צמנט- רובה, טיח, מלט, בטון או דבק קרמיקה- שאלו הם סוגי הלכלוך העיקריים שנשארים- וכאשר התשתית מסוג גרניט פורצלן או קרמיקה, נמליץ על אחד מתכשירי הניקוי הבאים: MR800- תכשיר מרוכז שיתאים לפירוק מינרל כאשר עוצמת הלכלוך הנה בינונית ועד גבוהה MR400- אותו המרכיב הפעיל הקיים בתכשיר MR800, אך מגיע מדולל ומוכן לעבודה וליישום, יתאים לפירוק שאריות מינרל קטנות- בינוניות GK300- הגמר קל שמגיע ב 4 ליטר, גם הוא מוכן לשימוש ועבודה, מתאים לפירוק שאריות מינרל קטנות. בשלושת תכשירי וחומרי הניקיון מומלץ לשטוף את הריח היטב במים על מנת שהרובה הקיימת תספוג מים, ליישם את התכשיר לרוב עם מטאטא רך ולבסוף לשטוף במים.

    מדוע מומלץ לנקות לבד לאחר שיפוץ ובנייה?

    ברגע שאנחנו יודעים מהם סוגי הלכלוך ומה התשתית, הדרך לפתרון ולניקיון קלה ומהירה. לא מסתכנים בחומרי ניקיון שעלולים לפגוע בתשתית או לחילופין לא להסיר את הלכלוך שאותו נרצה להסיר. תכשירי הניקוי של חברת SAG פותחו בעיקר בעבור המצבים הללו. מה גם שהעלויות יהיו פחותות להבדיל למשל מלשכור שירותים של חברת ניקיון. ניתן לרכוש את תכשירי הניקוי ולנקות באופן עצמאי או לחלופין המתעסק במשק הבית. ההוראות מאוד ברורות וכל אחד יכול לבצע בפועל.

    עם איזה נוזל רצפות מומלץ לשטוף את הבית באופן שוטף?

    אנחנו נמליץ מהיום לאחר הניקיון המאסיבי לשטוף את הבית באופן שוטף עם נוזל הרצפות SAG&CLEAN – יתרונות התכשיר: אינו מכיל ווקס על בסיס אלכוהולי ולכן מתייבש מאוד מהר אינו משאיר סימני ניגוב- חשוב סמרטוט חדש שלא פגש בחומרים אחרים מתאים לכל סוגי התשתיות כולל פרקט ריח מטריף- וכיום כבר בשני ריחות- שנת 2022 נפתחה עם ריח חדש- נוזל רצפות בניחוח בוטיק.
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.