מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    יישום של סילר וחשיבות זמן המריחה

    אחת הבעיות הנפוצות ביותר שאנחנו נתקלים בתדירות גבוהה היא כשלים בעבודה עם סילר.

    בשונה מריצוף שאינו טבעי לאבנים טבעיות יש מספר כללים שיש לשמור עליהם על מנת לקבל תוצאות טובות שישמרו לאורך זמן.

    מריחת סילר על גבי ריצוף טבעי – ישנן לא מעט אבנים טבעיות שניתן לרצף איתן אך ישנם כללים ברורים לסיום העבודה בצורה טובה, היות והסביבה בה הותקנו אריחי השיש עדיין פעילה

    באתר בניה או אתר ששופץ האזור מלוכלך בשאריות בניה, צמנטים למיניהם ועוד, בכדי לקבל תוצאה טובה על האזור להיות נקי מלכלוכים ונקי מאבק זהו שלב קריטי שחשוב להקפיד ליישם .

    בנוסף חשוב להמתין לפחות שבוע עד לייבוש מלא של האבן על מנת למנוע עננות ויציאת מלחים  הבעיה  הנפוצה בעבודה עם סילר על גבי ריצוף היא בעצם זמני ייבוש – מרגע ששטפנו את הרצפה וכעת היא נקייה יש להמתין לפחות שבוע ימים עד שיצאו כל אדי המים שאיתם שטפנו את הרצפה כלפי מעלה בפרק הזמן הזה של שבוע ימים המקום צריך להשאר נקי כפי שהשארנו אותו בסיום השטיפה לאחר כשבוע ימים ניתן למרוח סילר על האבן ולקבל תוצאה יפה למראה הומוגני.

    המון לקוחות פונים אלינו בבעיה של עננים שמופיעים להם בריצוף – תופעת העננים הלבנים מופיע בדיוק מהסיבה שצויינה  מעלה כאשר פרק הזמן בין שטיפת הרצפה למריחה הוא קצר נוצרים עננים בין הסילר לריצוף שהם למעשה חלק מהמים או יותר נכון חלק מהאבנית שמתפרק ונתקע בין הסילר לאריח לכן יש לשים לב, כמובן שאם המשטח שנרצה לטפל יושב בחוץ בשמש אז אולי נוכל לחסוך יום או יומיים ובכך לקבל תוצאה טובה.

    הייתרון העיקרי של הסילרים שלנו ביחס לשאר הסילרים בשוק שמדובר בסילר הידרופובי אשר מאפשר לאבן להמשיך ולנשום גם כשהסילר עליה . המשמעות היא שמלחים , אבנית במידה ויווצרו עם הזמן לא ישארו כלואים מתחת לסילר .

    לקבלת ייעוץ מוזמנים ליצור קשר .

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.