מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    חומר להברקת שיש

    ניקוי,חידוש והברקה של משטחי שיש

    אנו נתקלים בתשתיות שיש שונות בכל מיני מקומות לדוגמא : במטבח, בריצוף ,לובי הבניין ועוד…

    לאורך השנים, השיש נשחק מאבד את הברק ואת המרקם שלו , וסופג כתמים קשים .

    אבן שיש הינה אבן טבעית סופגת, לכן היא יכולה להיות מוכתמת בקלות על ידי נוזלים צבעוניים, קפה או חומצות למיניהם.  עם השימוש ולאחר ניקוי שוטף של תשתית האבן , שכבת הברק עלולה להיפגע ולהישחק, ולכן יש צורך בניקוי, חידוש שיש נכון והגנה באמצעות תכשירים מקצועיים שיסיעו באטימת תשתית השיש. אנו ממליצים על שימוש בסילר ייחודי המתאים לתשתית וזאת לאחר ביצוע פוליש לשיש מטבח למשל.

    חומר להברקת שיש – 3 שלבים עיקריים

    חושבים להשתמש בחומר להברקת שיש? בכל פעולה לניקוי ,הברקה ושימור של תשתיות שיש, חשוב ליישם 3 שלבים עיקריים:

    שלב 1 – ניקוי הכתמים שהצטברו בתשתית השיש

    ראשית יש לנקות את הלכלוך באמצעות סמרטוט עדין ומים. הניקוי הראשוני יסיר את הלכלוך הקל שקיים על גבי התשתית. לאחר מכן יש להשתמש בחומר ייחודי AC140 של חברת SAG הינו חומר אלקאלי להסרה עמוקה של לכלוכים קשים שהצטברו בתוך תשתית השיש. את החומר יש למהול במים , רמת הריכוז בהתאם לסוג השיש ולכמות הלכלוך שיש בו. (מומלץ להשתמש בחומר זה בפינה נסתרת טרם השימוש)

    שלב 2 – יישום פוליש – למראה רטוב וחדש לשיש.

    יישום הפוליש, כלומר, פוליש לשיש מטבח כאשר השיש טבעי,  חייב להיות עם חומרים מתאימים ובהתאם להוראות. את הפוליש יש לבצע באמצעות מכונת פוליש מתאימה לסוג המשטח . לדוגמא ברצפה יש להשתמש במכונה עם שטח פנים גדול ואילו במקומות קטנים מומלץ להשתמש במכונה קטנה יותר. פעולה חשובה לטובת חידוש שיש.

    שלב 3 – יישום סילר – להגנה על תשתית השיש.

    טרם יישום סילר על גבי תשתיות שיש יש לשים לב לשני דברים עיקריים :

    1. אם השיש חלק ונמצא במקום סגור (כמו לדוגמא : תשתית רצפתית), סביר להניח שנעשה פוליש ללא יישום של סילר. יש להתחשב במיקום רצפת השיש: במקום ציבורי לרוב מבצעים פוליש אנטי סליפ ואם זה בתוך הבית נהוג ליישם פוליש קריסטלי על סוגיו. מומלץ להתייעץ טרם היישום.
    2. במידה והשיש לא חלק ( מחוספס או מחורץ), אז ננקה אותו עם התכשיר המתאים ביותר ולאחר מכן נדאג להגן עליו עם סילר בהתאם לסוג השיש.

    שיש כהה: מומלץ להשתמש בסילר מראה רטובה ומחדש גוונים, שחוץ מהגנה הסילר יחזק את גוון האב.

    שיש בהיר: מומלץ להשתמש בסילר מראה טבעי או מט-משי אשר ישאיר את גוון האריח כפי שהוא.

    לאחר מריחת סילר ייעודי על גבי תשתיות שיש, נוצרת שכבת הגנה המעניקה חוסן ועמידות מושלמת לשיש מפני נוזלים, לחות, שומנים, כתמים ועוד…חשוב להכיר ולהבחין בין סוגי הסילרים הקיימים בשוק. קיימים סילרים המגיעים במראה רטוב והם לרוב מתאימים לתשתיות שיש כהות , כמו למשל BS405 של חברת SAG קיימים סילרים המשאירים את השיש באותו ומעניקים שכבת הגנה שאינה נראית לעין כלל לדוגמא : סילר BS410 או RZ107 .

    למידע נוסף לגבי הסילרים השונים, לחצו כאן : סילר לאבן.

    שימו לב – ישנם מקרים בהם ניתן גם לעשות פוליש עדין וגם למרוח סילר המקרים הללו הם בעיקר כאשר סוג השיש הינו סוג רגיש מאוד לכל טפטוף או כתם ובדרך כלל הגוון הוא גוון אמצע – גוון אפור.

    יש לציין כי ניתן לבצע את שלב 3 לאחר שלב 1 ולדלג על יישום הפוליש. במידה ומראה השיש נשאר טוב ואין צורך בהברקה נוספת , ניתן ליישם את שלב א (שלב הניקיון) ולאחר ייבוש מלא של 24 שעות ושהמשטח נקי לחלוטין מומלץ ליישם סילר בצורה אחידה באמצעות רולר קטן.

    תחזוקת השיש לאחר יישום הסילר:

    לאחר יישום הפוליש/סילר, יש להשתמש בחומר לניקוי רצפות מקצועי שאינו מפרק את תשתית הפוליש ומעניק מראה נקי ומבריק לאורך זמן תוך שימור שכבת ההגנה. סבון מקצועי לניקוי רצפות Sag&Clean

    נשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם בכל שלב .. 050-9780077

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.