מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    ניקוי קרמיקה לאחר שיפוץ

    לקוחות שקיבלו בית לאחר שיפוץ, שואלים אותנו פעמים רבות: איך מורידים רובה מקרמיקה? איך לבצע ניקוי רובה בצורה יסודית? איך מנקים קרמיקה לאחר שיפוץ? איך מנקים רובה שהשחירה מהרצפה? ואיך נפטרים משכבת הלכלוך הנמצאת על האריחים?

    לכלוך של אחרי שיפוץ מתאפיין בלכלוך קשה להסרה של שאריות רובה, מלט, טיח , בטון אשר המשותף לכולם שהם צמנטים על בסיס מינרלים – אז איך בכל זאת פונים לניקוי קרמיקה אחרי שיפוץ?

    ניקוי קרמיקה אחרי שיפוץ

    אריחי הקרמיקה לאחר השיפוץ דורשים עבודה קפדנית ויישום מדוייק של חומרים מקצועיים שיסירו את הלכלוך בצורה שתחזיר את האריחים לקדמותם, ובד בבד תשמור על שכבות ההגנה שלהם ללא פגיעה בתשתית.

    את השימוש במוצרים המקצועיים ניתן ליישם בקלות ולבד בכל תשתית לאחר בנייה, אך אנו ממליצים גם במקרה של חברת ניקיון שמגיעה לנקות לאחר הבנייה להשתמש בחומרים של סאג על מנת למנוע מצבים של שימוש בחומרים מזיקים כגון חומצת מלח בה משתמשות חברות הניקיון או כל חומר אחר שיכול לפגוע בתשתית ולגרום לנזקים בלתי הפיכים.

    בסאג, פיתחנו את – MR 800 חומר לניקוי רצפה/ ניקוי קרמיקה לאחר שיפוץ.

    MR 800 עובד על בסיס מים ולא על בסיס מלחי או חומצי כזה או אחר, כך שמסיר בקלילות את הלכלוך הקשה מהאריח ובה בעת שומר על שכבת ההגנה של הקרמיקה/ הרצפה.

    החומר בניגוד לחומרי ניקוי אחרים אינו פוגע בתשתית ובנירוסטה/ אלומיניום , חשוב בסיום השימוש לשטוף בהרבה מים.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.