מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    ניקוי ריצוף עץ, פרקט / דמוי פרקט

    ניקוי ריצוף דמוי פרקט / דמוי דק

    יותר ויותר אנשים בוחרים בריצוף דמוי פרקט, אין ספק שזהו ריצוף מדהים ביופיו, אך עקב רמת החספוס שלו והחריצים הקטנים שקיימים בו יש צורך בניקוי נכון ושמירה על פני האריח לאורך זמן.

    ריצוף דמוי פרקט – שילוב של תשתית חזקה במיוחד בעלת מראה של פרקט חמים ונעים לכל אזורי הבית.

    במאמר הבא, נציג לכם את אופציות הניקוי השונות לאריחי דמוי פרקט.

    ניקוי ריצוף דמוי פרקט לאחר שיפוץ/בניה משאריות רובה, בטון, חומרים צמנטים ועוד..

    דמוי פרקט הינו ריצוף מחוספס ומחורץ ולכן שאריות הבטון, רובה וחומרים צמנטים נוספים נתפסים בחריצים ולכן לא ניתן לנקות אותם באמצעות מגרדת/סקרייפר. לניקוי שאריות בטון, יש להשתמש בחומר ייעודי לכך החודר לחריצים שבאריח ומוציא את הלכלוך בצורה מושלמת מבלי לפגוע באריח עצמו ברובה שבין האריחים, או בתשתית מסביב.

    MR 800 של חברת SAG – הינו חומר ייעודי לניקוי שאריות בניה ושיפוץ מאריחי דמוי פרקט. החומר אינו פוגע בתשתית המטופלת ומעניק לה מראה נקי וחדש ללא צורך בשפשוף רב.

    החומר משולב מרכיבים פועלים התוקפים את הלכלוך ומסירים אותו במהירות מפני האריח.

    ניקוי ריצוף דמוי פרקט משאריות שומן ולכלוך קשה:

    לרוב, אנו נתקלים בריצוף דמוי פרקט במרפסות בגינות ובחדרים רטובים.

    אנשים רבים משתמשים באריחים אלו בתשתיות מחוץ לבית/ חדרים רטובים עקב רמת החספוס הגבוה שלהם מה שמונע החלקה בזמן שהרצפה רטובה.

    באזורים אלו, מופיעים עם הזמן סוגי כתמים שונים של שומן, דריכה ובוץ אשר נכנסים לחריצים וקשים לניקוי והסרה.

    בגינות שיש בהם עצי פרי כמו : תפוזים, לימונים, אפרסקים ועוד… ניתן לראות כתמי שומן ושאריות רקב פרי על גבי האריחים שאינם יורדים באמצעות שטיפה רגילה עם מים וסבון. השאריות הללו נגרמות עקב נפילה של הפירות הרקובים על גבי הרצפה. עקב הנפילה, הלכלוך חודר לתוך החריצים הקיימים על האריח ולכך הניקוי חייב להיות עמוק ולא שטחי.

    ניקוי אריחים מחוספסים שהם דמוי פרקט ניתן לבצע באמצעות סבון אנטיבקטריאלי איכותי AC140 של חברת SAG המסיר בקלות ובמהירות שאריות לכלוך קשה. התכשיר הינו אקולוגי, אינו פוגע בתשתית ואינו משאיר ריח רע בסביבה המטופלת.

    חברת SAG מעניקה פתרונות לניקוי וטיפול בתשתיות בטון וריצוף תוך שמירה על התשתית המטופלת. אנו נתאים את החומר הטוב ביותר עבורכם בהתאם לסוג הכתמים ולסוג התשתית.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.