מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    ניקיון לאחר שיפוץ

    בשעה טובים אתם משפצים את הדירה, משקיעים כסף רב ליצירת סביבה חלומית לבני הבית, אך לא תמיד בסוף תהליך השיפוץ, הבית נראה יפה ומבריק כמו שחלמתם… לאחר כל שיפוץ נשאר לכלוך קשה של רובה, שאריות צבע, שאריות סיליקון, חומרים צמנטיים , שאריות בטון, דבקים ועוד.. ותמיד נדרש ניקיון לאחר שיפוץ.

    אז מאיפה בעצם מתחילים עם ניקיון בית אחרי שיפוץ? להביא חברת ניקיון או לנקות לבד? מה מומלץ?

    במאמר הבא, אנו נסביר לכם מהי הדרך הטובה והמהירה ביותר לניקוי הבית לאחר שיפוץ ומהם הדגשים שיש לשים לב לגביהם : איך להיפטר מהלכלוך וכמובן איך להגן על התשתית שהשקעתם בה כל כך הרבה כסף ומחשבה לאורך זמן.

    ראשית, אנו ממליצים לנקות לבד את הבית לאחר שיפוץ, אתם שואלים למה? כי ברגע שאתם מנקים לבד יש את הבחירה באיזה חומרים להשתמש . שליטה בעוצמת הניקוי וניקוי בצורה הטובה ביותר עבורך ועבור בני ביתך.

    בכל הנוגע לנושא של ניקיון דירות לאחר שיפוץ, חשוב להשקיע בחומרים איכותיים המתאימים ביותר לתשתית הניקוי ולא לחפש את המוצרים הזולים שמוכרים בכל טמבוריה או סופר שקרוב לבית.

    השקענו כל כך הרבה כסף בשיפוץ הבית, הגענו לרגע בו אנו צריכים לנקות את הבית, לא חבל להרוס עם חומר זול שעלול לגרום נזק בלתי הפיך?

    אז החלטתם לנקות לבד את הבית, כל הכבוד! אז מאיפה מתחילים, איזה חומרים כדאי לנו לרכוש?

    ניקיון אחרי שיפוץ – מאיפה מתחילים?

    לאחר שנים של מחקר חברת SAG, פיתחה חומרי ניקוי ייחודיים המתאימים במיוחד לניקוי הבית לאחר השיפוץ. החומרים הינם ירוקים (אקולוגיים) ומעניקים פתרון מהיר ויעיל לרוב סוגי הלכלוך.

    במאמר הבא, נסקור שני מוצרים עיקריים לצורך ניקיון בית אחרי שיפוץ שחובה בכל בית!!

    המוצר הראשון הינו תרכיז לניקוי אריח קרמיקה וגרניט פורצלן MR 800 של חברת SAG.

    תכשיר ייחודי המתאים לניקוי אינטנסיבי של שאריות בטון וצמנט, שאריות רובה מאריחי קרמיקה, ניקוי רובה שהשחירה, שאריות מלט וטיח ועוד..

    התכשיר מגיע בצורה מרוכזת ויש למהול אותו במים , מה שמאפשר לנו לשלוט במדויק בעוצמת הניקוי ולנקות שטח גדול יותר במינימום מאמץ.

    לרכישת תרכיז MR 800 לחץ כאן : MR 800

    המוצר השני המגיע באריזת ספריי הינו B4 של חברת SAG. השימוש במוצר זה מאפשר ניקוי מושלם לאחר השיפוץ של שאריות צבע מאריחי קרמיקה ופנלים , ניקוי לכלוכים קשים כגון כתמי דבק,כתמי טוש בלתי מחיק ועוד.. כל שיש לעשות זה להתיז ולשפשף מעט עם ספוג , והתוצאות מדהימות! לרכישת B4 לחץ כאן : ספריי B4

    ניתן להתרשם מכל המוצרים הייחודיים שלנו שיעזור לכם בניקוי הבית לאחר שיפוץ בערוץ היוטיוב שלנו בכתובת : Sag Chemical systems

    ניקיון דירות לאחר שיפוץ לפני ואחרי שימוש במוצרים של סאג

    ניקיון דירות לאחר שיפוץ לפני ואחרי שימוש במוצרים של סאג

    ניקיון לאחר שיפוץ

    השקעתם את הזמן, את האנרגיות ולא מעט כסף. אחרי שבועות של עבודה ועשרות פועלים שעבדו בדיוק לפי התוכניות, אתם משתוקקים להישען לאחור על הספה וליהנות מהדירה המשופצת והמפנקת.

    הבעיה היא שתחת ערימות האבק וסימני הצבע על הריצוף, קשה להתרשם מהיופי סביבכם.

    מצד שני, ברור לחלוטין שדלי עם מים וסבון לא תמיד יספיק, בוודאי לא במצבו הנוכחי של הבית. חברת SAG מציעה לכם את הפתרון המושלם לביצוע ניקיון לאחר שיפוץ, עם מגוון רחב של מוצרים אייכותים שיתאימו בדיוק לצרכים שלכם.

    ניקיון אחרי  שיפוץ – למה זה חשוב?

    שיפוץ הדירה הוא הזדמנות נהדרת ללטש ולשדרג את חוויית המגורים שלכם. עם זאת, ניקוי לאחר שיפוץ הוא קריטי משום שעם תום העבודות יחכו לכם לכלוך, כתמים מאתגרים ובאופן כללי הרבה עבודה:

    • בהנחה שהריהוט שלך נשאר בבית – הוא מלא באבק ולכלוך יותר מאי פעם
    • במהלך הצביעה – כתמי הצבע מגיעים אל הריצוף, אל החלונות ואפילו אל הארונות
    • אם החלפתם ארונות מטבח – סביר להניח שיש שאריות של נסורת בכל פינה בחלל
    • במהלך העבודה נעשה שימוש בדבקים ובסיליקון – ולרוב הם נשארים למזכרת

    כפי שקל בוודאי לזהות, ניקיון לאחר שיפוץ יסודי ומורכב הוא פרויקט גדול ומסובך לא פחות, ואולי אפילו יותר.

    חברות הניקיון המובילות עושות היום שימוש במוצרים האיכותיים והמובילים ביותר של חברת SAG, ומוצרים אלה יכולים להקל עליכם באופן משמועתי ולהביא לתוצאות מצוינות בזמן קצר יותר. זה כל מה שאתם צריכים כדי לעשות את זה נכון, וכדי להפיח בדירה המשופצת שלכם חיים חדשים ונקיים יותר.

    ניקיון משרדים אחרי שיפוץ – לא מתפשרים על מראה המשרד

    העסק מתרחב, הפעילות הולכת וגדלה ובהתאם, גם הצוות שלכם ממשיך לצמוח. בזמן שאתם מגייסים עובדים חדשים ומשדרגים את סביבת העבודה שלכם, ברור לחלוטין שנדרשת עבודה יסודית יותר כדי להציע להם, לכם וגם ללקוחות את החוויה הטובה מכולן.

    מצד שני, רגע אחרי השיפוץ אתם נותרים מבולבלים במשרד ששינה את פניו אבל עמוס כעת לעייפה בכמויות בלתי נתפסות של אבק, צבע ושאריות של גבס.

    ניקיון משרדים אחרי שיפוץ הופך בשלב הזה לאתגר של ממש, אבל המוצרים של SAG משנים לחלוטין את התמונה.

    כדי להבטיח ניקיון אחרי שיפוץ ברמה הכי גבוהה שיש, בין אם בבית שלכם או במשרד, חברת SAG פורשת בפניכם מגוון מוצרים לניקוי הריצוף, לניקוי מלט ורובע, לפירוק דבקים ולהעלמת הכתמים הקשים ביותר.

    מוצרים אלה פותחו בקפידה ועל פי התקנים המחמירים ביותר כדי להבטיח לכם ניקיון יסודי ואיכותי, ותוצאות מעולות.

    כך תוכלו לנקות את הבית בקלות ולהעניק לעצמכם סביבת מגורים נעימה, רעננה ומפנקת להפליא. גם חברות הניקיון הטובות ביותר משתמשות במוצרים האיכותיים ביותר – ועכשיו גם אתם יכולים לעשות את זה, לגמרי לבד.

    ניקיון משרדים אחרי שיפוץ שמשדרג את סביבת העבודה שלכם

    אחרי השיפוץ היסודי שנועד לשדרג את סביבת העבודה שלכם, כדאי להשקיע את הזמן ואת המשאבים בתכנון ניקיון משרדים אחרי שיפוץ. כך תשיגו כמה מטרות עיקריות:

    • תבטיחו סביבה נעימה, נקייה ומטופחת יותר
    • תיצרו עבור העובדים מרחב מזמין שבו יוכלו להתמקד במשימות שעל הפרק
    • תעניקו ללקוחות שלכם חוויה טובה יותר בכל פעם שייכנסו אל המשרד
    • תהפכו את המשרד למרחב בריא יותר, בלי אבק ולכלוך שהצטברו בכמויות אדירות

    אין ספק כי ניקיון משרדים לאחר שיפוץ הוא צעד נכון וחשוב, אבל אין גם ספק שלרוב מדובר באתגר של ממש.

    בהנחה שאתם לא מתכננים לפנות יום שלם כדי לקרצף ולשפשף בזמן שהעסק שלכם נותר בהמתנה, זה הזמן לצייד את צוות הניקיון המקצועי שלכם בחומרים הטובים ביותר. למעשה, גם חברות הניקיון המובילות משתמשות היום בכל הציוד העוצמתי ובחומרים האיכותיים שתוכננו בדיוק למען המטרה הזו, כדי להבטיח לכם חלל נקי ונעים יותר – גם לאחר השיפוץ היסודי.

    ניקיון דירות לאחר שיפוץ

    מוצרי חברת SAG הופכים את המשימה של ניקיון דירה לאחר שיפוץ למשימה פשוטה ויעילה הרבה יותר, בין אם תבחרו לנקות בעצמכם, לגייס צוות מנקים לטובת המשימה או להזמין חברת ניקיון שתעשה את העבודה במקומכם.

    חומרים אלה תוכננו על ידי מיטב הכימאים ואנשי ההנדסה כדי להבטיח לכם תוצאה מושלמת בזמן קצר יותר. כך המשרד שלכם ייראה מטופח ומזמין, מתוחזק ורענן, ואתם אפילו לא צריכים להתאמץ בשביל זה. כך תוכלו לנקות את כל שאריות הטיח והרובע, הבטון והגבס – ולעשות את זה בקלות.

    ניקיון דירה לאחר שיפוץ – חוזרים לשגרה נקיה ומסודרת

    בין אם אתם מנקים את הבית באופן שגרתי לקראת סוף השבוע, ובין אם אתם מכינים אותו היטב לקראת חג הפסח, סביר להניח שאתם משקיעים לא מעט מאמץ.

    אתם רוצים ליהנות ממרחב נקי ומטופח, ואתם מבינים שיידרשו מכם מאמצים וזמן כדי להגיע אל היעד הזה. אלא שבניגוד למצבי השגרה הללו יש מצב אחד חריג ומיוחד: ניקיון דירה לאחר שיפוץ הוא כבר לא סיפור פשוט כל כך לנוכח הלכלוך, הטיח, הפסולת ושאריות הסיליקון והדבק שנשארים בכל פינה. מצד שני, גם לזה יש פתרון, וחברת SAG מציעה לכם שלל מוצרים מתקדמים שיעשו את העבודה באופן מושלם.

    חברות ניקיון, ארגונים מובילים וגם לקוחות פרטיים, כולם מבינים את היתרונות הרבים של מוצרי SAG, אשר פותחו באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וייחודיות כדי לספק את המעטפת המושלמת לכל צורך ולכל מטרה.

    מוצרי החברה מאפשרים לכם לבצע ניקיון דירה לאחר שיפוץ, להגיע לביצועים בלתי רגילים ולהיפטר מהלכלוך, מהצבע, מהטיח ומכל צלקת שנותרה ברחבי הבית עם תום העבודות. אל התוצאה הזו תגיעו בקלות רבה יותר. הרבה יותר.

    איך מתחילים ניקיון דירה לאחר שיפוץ?

    אם אתם מתכננים לעשות את זה לבד, חשוב לזכור כי ניקיון דירה אחרי שיפוץ הוא ניקיון יסודי ומעמיק יותר מכל פעולת ניקיון שגרתית שאתם מכירים, ויש כמה נקודות חשובות בהן כדאי להתמקד:

    • הפאנלים והריצוף: שימו לב לשאריות גבס, טיח וצבע. הם לא ירדו עם מים וסבון פשוט.
    • השטיחים ומוצרי הטקסטיל: השתמשו בתמיסות ייעודיות כדי להסיר כתמים ולהגן על פריטים אלה.
    • החלונות: השתמשו בחומרים חזקים כדי להעלים את הלכלוך והכתמים שהצטברו.
    • המטבח והסלון: שימו לב לשאריות טיח וגבס, לנסורת ולפסולת המצטברת במהלך השיפוץ.

    אין ספק כי ניקיון דירה אחרי שיפוץ הוא אתגר של ממש, ואנשים רבים בוחרים להקל על עצמם בעזרת חברת ניקיון המצוידת בכל החומרים החזקים, האיכותיים והטובים שיש. בין אם אתם בוחרים לנקות את הדירה בעצמכם ובין אם אתם מציעים שירותי ניקיון יסודיים ללקוחות שלכם, אתם זקוקים לכל הפתרונות המתקדמים והעוצמתיים ביותר שאפשר למצוא.

    ניקיון בתים לאחר שיפוץ

    בעלי הבתים הגדולים ודירות הבוטיק מכירים היטב את הרגע הזה, שבו הבית אמנם מתרוקן מפועלים שסיימו לשפץ, להזיז קירות ולהחליף ריצוף – אבל מתמלא בלכלוך עצום כל כך, עד שקשה להכריע איך בכלל מתחילים.

    בנקודה הזו בדיוק נכנסת חברת הניקיון לפעולה, וכדי להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלכם אתם זקוקים לציוד הטוב ביותר וכמובן – לחומרי הניקוי האיכותיים.

    מוצרי SAG נועדו בדיוק למען המטרה הזו, כדי שתוכלו להציע ללקוחותיכם ניקיון בתים לאחר שיפוץ, ולעשות את זה באופן מושלם, יעיל ומדויק מאוד.

    ניקיון בתים לאחר שיפוץ – טיפים חשובים

    אם המטרה שלכם היא להציע שירות ללא פשרות, ניקיון בתים לאחר שיפוץ חייב להיות איכותי ויסודי מאוד. לצורך כך, הנה כמה טיפים פשוטים אבל חשובים במיוחד:

    • בצעו את הניקיון בסמוך להשלמת השיפוץ – כדי להבטיח עבודה יעילה ופשוטה יותר
    • הכירו היטב את השטח – כדי שתוכלו לבחור את הציוד והכלים הדרושים לכם באמת
    • בחרו את הכלים והחומרים הטובים מכולם – כדי להעניק שירות ברמה הגבוהה ביותר

    למעשה, ניקיון בית אחרי שיפוץ תלוי במידה רבה בחומרי הניקיון עצמם, ולא רק בניסיון הרב של הצוות או בציוד שעומד לרשותו. חומרים חזקים ואיכותיים ימיסו את הלכלוך הקשה ביותר, יעלימו את כתמי הצבע וינקו מהדרך את שאריות הדבק, הסיליקון, הנסורת או הרובע. רק כך נוכל להגיע לביצועים מעולים, בדיוק כמו אלה שהלקוח מצפה. אחרי שבועות של עבודה והתנהלות בבית עם כמויות עצומות של אבק ופסולת, הוא גם משתוקק לקבל את התוצאה הזו בזמן קצר ככל האפשר – בלי להתפשר על האיכות.

    בוחרים בחומרי הניקוי האיכותיים והיעילים ביותר

    כדי לבצע ניקיון בית לאחר שיפוץ ולעשות את זה נכון, אתם זקוקים לשילוב בין צוות מיומן, ציוד מתקדם וחומרים איכותיים שפותחו בדיוק למען המטרה הזו. חברת SAG מעניקה לכם את הפתרון הקלאסי והטוב מכולם, עם חומרי ניקוי, שיקום ותחזוקה שמשדרגים את העבודה כולה ואת התוצאה הסופית. חומרים אלה, העומדים בכל תקני האיכות המחמירים, הם כל מה שאתם צריכים בארגז הכלים שלכם רגע לפני שאתם מגיעים לבית הלקוח, ומספקים לו את השירות האידאלי.

    ניקוי דירות לאחר שיפוץ

    שיפוץ הוא אחד הדברים ההכרחיים שעליו אנחנו לא מוותרים. אם החלטנו לשפץ את הבית אנו חייבים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שיש. אנחנו דואגים לבחור את בעלי המקצוע הטובים ביותר, מעדכנים לוחות זמנים וכן נערכים בכל דרך אפשרית לשיפוץ.

    בסיומו של שיפוץ אנחנו זוכים לקבל את בית חלומותינו, מטבח חלומותינו, חדר אמבטיה מהחלומות ועוד. הדבר היחיד שעליו אנחנו צריכים להתגבר, זה הניקיון.

    ניקוי דירות לאחר שיפוץ זה לא דבר של מה בכל ויש לבצע אותו בצורה הטובה ביותר תוך שימוש בחומרים הטובים ביותר שיסייעו לנו לסיים בקלות וביעילות. לחברת סאג, מגוון פתרונות ניקוי לאחר שיפוץ.

    מהי הדרך הנכונה לנקות את הדירה לאחר השיפוץ?

    הגעתם לרגע שעליכם לשפץ את הבית, מדובר במשימה לא קלה, הלכלוך שמוצאים כשמגיעים לבצע ניקוי דירות לאחר שיפוץ, הוא נוראי כי הוא מכיל את כל השאריות של חומרי העבודה.

    שאריות של דבקים, בטון ועוד כל מיני חומרים, הם קשים מאוד להסרה, ונדרש מאמץ של שפשוף שלעיתים יכול לפגוע בחומרים לדוגמת מרצפות וחשוב לנקות בזהירות מבלי לפגוע בהם. אז איך נתגבר על כל זה? לחברת סאג יש מגוון מוצרי ניקוי איכותיים המיועדים בדיוק למטרה זו. לדוגמת התכשיר B4 המפרק דבקים ושאריות צבע בקלות רבה.

    זהו אחד מחומרי הניקוי שיקלו עליכם את החיים. אין לכם מושג כמה שאריות דבר תמצאו. חומר נוסף הנחוץ מאוד הוא  MR800 – המפרק שאריות בטון ורובה. כך לא תצטרכו לשפשף בלי סוף ואף להשתמש בכלים חדים שעלולים לפצוע את האריחים.

    עובדים עם המוצרים הטובים בתחום

    כאמור, על מנת לבצע ניקוי דירות לאחר שיפוץ, יש להשתמש בחומרים הטובים ביותר, משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא הזהירות שלנו בשמירה על האביזרים החדשים שהותקנו בדירה במהלך השיפוץ לדוגמת אריחים, חרסינה ועוד שלא נפצע או נשרוט אותם, הסיבה השנייה היא, שאנחנו מעדיפים לנקות בדרך הקלה והמהירה.

    חומרי ניקוי לדוגמת AC140 – המפרק את כל הלכלוך על בסיס שומני, של חברת סאג, יהפוך לכם את החיים להרבה יותר קלים. בחברת סאג תמצאו מגוון פתרונות לניקוי קל ונוח לאחר שיפוץ דירה.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online

    שאלות נפוצות

    איך יודעים איזה תכשיר ניקיון מתאים לאחר שיפוץ או בנייה?

    השאלות הראשונות שנשאל יהיו מהי סוג התשתית? מהי עוצמת הלכלוך שנותרה בשטח? ומהו סוג הלכלוך הנותר. בהתאם לתשובות נוכל להתאים את התכשיר הניקוי הנכון ביותר. לעיתים בחירה בתכשיר ניקוי שאינה נכונה עלולה לא לפתור את בעיית הלכלוך או הכתמים שנותרו וגרוע מכך ליצור נזק.

    מה ההבדל בין המוצרים MR400 לבין MR800 ?

    קיימים שני תכשירים לניקוי לאחר שיפוץ או בנייה MR400ו MR800 שניהם מיועדים לפירוק שאריות על בסיס מינרל- רובה, מלט, דבק קרמיקה, טיח ובטון. הבחירה ביניהם תתבצע לפי עוצמת הלכלוך בשטח. באם עוצמת הלכלוך בינונית- גבוהה נבחר ב 800. באם עוצמת הלכלוך נמוכה- בינונית, נבחר ב 400. התכשירים מתאימים לאריח גרניט פורצלן ו/או קרמיקה ואבני חיפוי חוץ. MR800- תכשיר מרוכז שנדלל אותו בהתאם ללכלוך הנותר בשטח. ובכך נוכל לשלוט על עוצמת התכשיר. MR400- התכשיר מדולל ומוכן לעבודה. חשוב מאוד לשטוף במים את התשתית המטופלת לפני תחילת העבודה ולעבוד בהתאם להוראות היישום על גב הבקבוק

    למה לבחור בתכשירי הניקוי של SAG? לאחר שיפוץ ובנייה?

    SAG חברה ישראלית המפתחת ומייצרת את מרבית תכשירי הניקוי בארץ. הצורך להגיע אל משקי הבית נבע מהשטח. סאג שחקנית מרכזית בסקטור העסקי ולאחר שזיהנו את הצורך הפרטי התאמנו את כמות המיכל עם אותם החומרים לקהל הפרטי. בנוסף, כל תכשיר פותר כתם או לכלוך ולכן הטיפול מאוד ממוקד ויעיל. היישום נעשה באופן עצמאי ובעיקר חוסך לא מעט כסף לצרכן.
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.