מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    ניקוי בטון

    טיפול בבטון חשוף

    בניה בבטון חשוף משולבת באלמנטים רבים בתשתיות ובבניין כגון: מחלפים, גשרים, מנהרות, מבנים, חניונים, מתקני ספורט ועוד.

    אלמנטים אלו מיועדים לעמוד חשופים לפגעי מזג האוויר ולתנאי אקלים קשים לאורך עשרות ומאות שנים. על מנת לשפר את עמידותם ולהאריך את חייהם, יש צורך לטפל ולהגן על תשתית חשובה זאת באופן שוטף ורציף.

    יציקות הבטון מזויינים בברזל המהווה את שלד הבניין ומקנה לו את חוזקו. ביציקת הבטון נוצרות מערכות זעירות של נימים וסדקים שדרכם יכולים לחדור מים, לחות וחמצן, הגורמים לברזל הזיון להחליד.

    תהליך היווצרות החלודה נוצר לחץ גדול על הבטון וזה מרחיב את הסדקים ומפורר את הבטון בהדרגה ובכך מאפשר ליותר מים וחמצן לחדור פנימה. תהליך זה מאיץ את התחמצנות ברזל הזיון עד כדי נסיגה קיצונית בחוזק ההנדסי של המבנה וכשירותו. תופעה זאת ידועה ונפוצה במיוחד בסביבה קרובה לים ועתירת לחות. לחברת SAG יש מגוון רחב ומקצועי של פתרונות המיועדים

    למתן הגנה מתאימה לבטון על מנת למנוע מראש את התופעה שתוארה כאן:

    • נוזלי הספגה ננומטרים המסוגלים לחדור אל תוך הבטון ויוצרים מילוי של פוליסילוקסן בתוך הנימים ובכך אינו מאפשר חדירת מים לבטון, מקטין משמעותית את הספיגות הנימית קפילארית ומקטין ספיגות כוללת למינימום מאפשר דיפוזיה (פעפוע) של המים /לחות החוצה.
    • מגוון רחב של סילר לבטון הידורפובי מותאם לבטון החוסם כניסת נוזלים ונותן הגנה גם מפני גרפיטי והדבקת מודעות אבק ופיח.
    • מערכות גרמניות מתקדמות למילוי סדקים ושיקום ברזל זיון ובטון.
    • צבעים וציפויים מיוחדים ואקולוגים על בסיס מים המונעים פטריות ועובש בעלי כושר הידבקות חזק במיוחד ועמידות ארוכת שנים להשפעות אולטרה סגול הצבעים ניתנים לגיוון והתאמה על פי מניפת גוונים.
    • מערכות חומרים ייחודית לחיזוק ושיקום בטון מתפורר המעלה את חוזק הכפיפה והלחיצה בצורה משמעותית ומקטינה את ההשפעות החיצוניות הפוגעות בבטון.

    חומר לניקוי בטון

    אחד מסוגי העבודה היותר בעייתיים שקיימים הוא ניקוי בטון. משטח הבטון הוא משטח אחיד וחזק מאד. עם זאת, פני השטח של הבטון הם מחוספסים. כתוצאה מכך, קיים קושי לא קטן לנקות כתמים על פני השטח. גם הכתמים הפשוטים ביותר על משטח בטון, אם הם לא מטפלים בסמוך למועד שבו הם נוצרים, עלולים להפוך לכתמים שקשה מאד עד בלתי אפשרי לטפל בהם. ניקוין של בטון אפשרי, לפיכך, רק אם נעשה שימוש בחומרי ניקוי איכותיים המתאימים לסוג הכתם. מהו בעצם משטח בטון ולמה כל כך קשה לנקות אותו? אילו חומרים מאפשרים לבצע ניקוי של בטון בצורה איכותית ויסודית? היכן ניתן להשיג חומרי ניקוי איכותיים לבטון ובכלל? רוצים לדעת עוד? המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.

    ניקוי משטחי בטון – למה כל כך קשה לנקות אותם

    משטח בטון הוא משטח יצוק ואחיד. היתרון הגדול של משטח הבטון טמון בחוזק הרב שלו. עם זאת, החיסרון של משטח כזה נובע מהעובדה שפני השטח של המשטח הם מחוספסים ולא חלקים. החספוס הזה יוצר מצב שבו קיים קושי של ממש לנקות את המשטח. כל כתם שנוצר על פני המשטח חודר פנימה לתוך הנקבים הקטנים שלו. כתוצאה, כתם שלא נוקה מייד אחרי שנוצר, עלול להישאר זמן רב עד שנמצאת הדרך להיפטר ממנו.  SAG chemical systems ltd מציעה מגוון רחב של חומרים שיכולים לסייע בהסרת כתמים עקשניים על גבי משטח בטון.

    ניקוי בטון באמצעות חומרים איכותיים מבית SAG

    ניקוי בטון והסרת כתמים באמצעות מטלית וחומרי ניקוי שגרתיים הם כמעט בלתי אפשריים. במקרים כאלה יש צורך להסתייע בחומרים יעילים יותר. עם חומרי הניקוי היותר יעלים לבטון, ניתן למנות מסירי שומנים למיניהם. החומרים הללו פועלים על כתמים שומניים ומסירים אותם. ואולם יש חומרים המסייעים להפוך את משטח הבטון לקל לתחזוקה ולניקוי. עם החומרים הללו ניתן למנות נוזלי הספגה שונים וסילרים, שכל אחד מהם חודר אל תוך הנקבוביות של הבטון וממלא אותן. בדרך הזאת משטח הבטון הופך חלק, וקל מאד לנקות כתמים שהצטברו עליו. מעוניינים לדעת עוד? הכנסו לאתר של   SAG chemical systems ltd- פתרונות ניקוי מקצועיים.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online

    שאלות נפוצות

    בטון זוהי תשתית שגם כאן צריך לאבחן בדיוק מהו סוג הלכלוך ולהתאים את חומר הניקוי בהתאמה.

    1. באם הצטברה אבנית על הבטון החשוף, ניתן לנקות באמצעות המקלחונית MK105 כאשר מוקדי האבנית ממוקדים. 2. באם הצטברה אבנית על הבטון והיא בכמות גדולה רצוי להשתמש באמצעות EC700 מגיע ב 10 ליטר, ניתן לבצע הזמנות טלפוניות במספר 0509780400. 3. באם הצטברו כתמי שמן, לכלוך על גבי הבטון ניתן להשתמש עם הסבון AC140 אך לא בתוך מכונת שטיפה- מחוצה לה. 4.לניקיון של שטח גדול בטון חשוף- ניתן להשתמש עם NM300 נוזל למכונת שטיפה תעשייתית ללא קצף המנקה באופן מושלם את התשתית מסימני צמיגים, פיח ווקסים ושומנים 5. באם בנמצא אריח מצויר מבטון (לעיתים עושים זאת במקלחות) והצטברה עליו אבנית- יש ליישם את התכשיר DC700 אך באופן מבוקר על מנת להסיר את האבנית.

    איך ניתן לשמור על תשתית בטון?

    הכי כדרי ומומלץ על מנת לשמור על התשתית כאשר היא יבשה ונקייה, ליישם סילר! הסילר הכי מתאים- סילר דבש. ניתן לבצע הזמנה טלפונית 0509780400 הסילר מגיע ב 18 ליטר.

    מהם היתרונות הסילרים של SAG?

    יתרונות הסילרים של SAG בולטים ומאפשרים יישום קל מהיר ויעיל . 1.הסילרים מיוצרים בטכנולוגיה מיוחדת , אינם רעילים מיוצרים על בסיס מים וקלים ליישום עצמי. 2.הסילרים נותנים מענה לכול סוגי האבן והתשתיות הטבעיות 3.הסילרים מאפשרים בחירה והתאמה לגוון שהלקוח מעונין בו 4.הסילרים מותאמים למזג האויר בארץ , עמידים מאוד ואינם מושפעים מ UV 5.הסילרים שומרים על האבן ואינם מצהיבים על האבן. 6.הסילרים מגנים מצד אחד ונושמים מצד שני ובכך מאפשרים לאבן ולמערכת כולה לנשום ולכן הנוזלים אינם נלכדים והנראות היא אחידה וחלקה תמיד . 7.שטח הכיסוי של החומר מספיק 10-14 מטר לליטר (תלוי בסוג האבן ) גבוה פי 2 בהשוואה למתחרים.
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.