מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    ניקוי עובש במקלחת

    אחת הבעיות היותר מטרידות שמתגלות מעת לעת בבתים פרטיים, מבנים עסקיים ומבנים ציבוריים כאחד, היא בעיית העובש בקירות מה שמחייב לבצע הסרת עובש ובהקדם. אז איך להסיר עובש מהקיר, מהקרמיקה, מפס הרובה, מכיסאות הפלסטיק? למרבה הצער, גם הקדמה הטכנולוגית המשמעותית ביותר איננה יכולה למנוע לחלוטין היווצרות של עובש. עם זאת, שימוש בחומר הניקוי הנכון להסרת עובש יכול בהחלט להעלים את העובש ולטפל בו ביעילות. ניקוי עובש במקלחת וכן הסרת עובש, הופך להיות קל ומהיר יותר. מהו בעצם עובש ולמה הוא בעייתי? איך ניתן לנקות עובש במקלחת, ובכלל? הסרת עובש מקירות, מהי הדרך הנכונה? היכן ניתן למצוא חומר ניקוי איכותי לטיפול בעובש, כזה שתכלס משמיד עובש? אם יש לך רצון להפטר מבעיית העובש – זה בדיוק המקום הנכון עבורך.

    עובש במקלחת - ניקוי עובש במקלחת

    ניקוי עובש במקלחת – מה זה עובש ולמה הוא בעייתי כל כך?

    ההגדרה הכללית ביותר של עובש (בין אם במקלחת מה שמצריך ניקוי עובש במקלחת ובכלל) גורסת כי העובש הוא השם הכללי למגוון רחב של סוגי פטריות ונבגים, המכסים משטחים שונים. העובש מופיע במזונות שנמצאים בתהליך ריקבון. ואולם יש לא מעט מקרים שבהם העובש מופיע על הקירות במבנים שונים. במקרה כזה, נידרש לבצע הסרת עובש עם משמיד עובש ולטפל בו במהירות וביעילות. בדרך כלל, עובש מופיע במקום שבו יש לחות מצטברת שאיננה מטופלת, כמו נזילה בצנרת או חדירה של מים בעקבות גשמים. עובש מופיע לעיתים גם במקלחת, בדיוק מהסיבות שצוינו. הבעיה בעובש, אשר מחייבת הסרת עובש באופן דחוף עם משמיד עובש, היא הפגיעה האפשרית שלו בבריאות הדיירים הנמצאים בסביבתו. הסרת עובש מקירות זוהי אינה המלצה זה חובה!

    איך לנקות עובש במקלחת – משמיד עובש

    הדבר הראשון שיש לעשות כשמגלים עובש או פטריה בקיר ועוד מכל הטוב הזה, הוא למצוא את הגורם לו. כאשר מטפלים בגורם לעובש, הוא עשוי להיעלם בעצמו, אפילו בלי משמיד עובש. לחילופין, אחרי שמטפלים בגורמים לעובש אפשר להסיר אותו אחת ולתמיד עם משמיד עובש. אפשר להסיר את העובש באמצעות ניקוי הקיר עם חומרים כדוגמת אקונומיקה, אך במרבית המקרים נשארות שאריות והעובש איננו מוסר לחלוטין. אפשרות נוספת, שהיא למעשה המועדפת, היא ניקוי עובש במקלחת ובכלל באמצעות נוזל 106 OV משמיד עובש מבית SAG. מדובר בנוזל ניקוי איכותי וחדשני, המסיר את כתמי העובש והצטברות הטחב בפעולת יישום מאוד פשוטה. לרסס, להמתין מספר דקות והעובש ייעלם. במקרי עובש קשים ניתן להיעזר בסקוטש רך לבן. לסיום לשטוף במים ולהמתין לייבוש מלא. אם יש לך בעיית עובש בבית ואם יש לך צורך להיפטר ממנה במהירות וביעילות, זה בהחלט המקום הנכון עבורך, באתר של חברת SAG תמצאו מגוון רחב של חומרי ניקוי יעילים במיוחד ומתקדמים לצורך הסרת עובש.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online

    שאלות נפוצות

    איך ניתן להסיר עובש שמצטבר במקלחת?

    כאשר נרצה לגשת אל ניקוי עובש במקלחת, תחילה ננסה להבין מהי התשתית עליה הצטבר העובש. באם התשתית היא מסוג קרמיקה או גרניט פורצלן או עובש על פס הרובה ניתן יהיה להסיר עם OV106 מסיר ומשמיד עובש וטחב של sag. היתרון של התכשיר שהיישום קל לביצוע ולרוב אינו דורש מאמץ. מרססים על התשתית הנגועה בעובש, ממתינים מספר דקות והעובש נעלם. במקרים קשים יותר ניתן לחזור על הפעולה בשנית, ולהיעזר בסקוטש רך לבן.

    כאשר יש עובש על סיליקון מה כדאי לעשות?

    כשזה מגיע לניקוי עובש במקלחת, בדרך כלל העובש חודר את הסיליקון, ואז לא ניתן לנקות את ממצאי העובש המצטברים. במקרה הנוכחי יהיה כדאי להוציא את הסיליקון וליישם חדש. אגב, הגומי שנמצא מתחת לדלתות המקלחון ניתן להוציא ולהחליף בעת הצורך.

    מה עוד ניתן לנקות עם הנסיר ומשמיד עובש וטחב?

    ניתן לנקות עם המסיר ומשמיד עובש וטחב כיורים סופגים המתלכלכים ואת הגומי והמגירה במכונת הכביסה.

    איפה ניתן לרכוש את המסיר ומשמיד עובש וטחב?

    ניתן לרכוש את המשמיד ומסיר עובש וטחב לניקוי עובש במקלחת ובכלל באתר של SAG או אצל המפיצים המורשים ברחבי הארץ. כל המידע מופיע באתר
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.