מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    פתרון כולל לחיזוק ושיקום אבן מתפוררת

    במקרים בהם אובחנה תחילת התפוררות אבן או התפוררות מואצת באבן, הפתרון הנכון ביותר הוא להעניק סדרת טיפולים מלאה בטכנולוגיה מתקדמת ממעבדות חברת REMMERS גרמניה ומוכחת מדעית, וכפי שיושמה בהצלחה, בין היתר, בשיקום אבנים ופסלים במצרים העתיקה באיטליה ובכל רחבי העולם ועמידים כבר עשרות שנים. ומותאמת לסוג האבן מיקום האבן והמבנה.

    תהליך חיזוק ושיקום אבן

    טיפול ייחודי על פי שיטת יישום מדעית באמצעות-ANTIHYAGRO תוצרת REMMERS גרמניה, נוזל ייחודי המוחדר דרך החרירים והנימים לתוך האבן ומתיישב בכיסי החרסית ובכך מונע את תפיחתה וגם יוצר מצע כימי מקשר לקליטת חומרים נוספים בהמשך הטיפול.

    לאחר כשלושה שבועות עם סיום התהליך הכימי הראשוני, יבוצע יישום והחדרת חומרים מתקדמים באמצעות KSE 300 מתוצרת REMMERS גרמניה בהספגה מרבית ובמינון מותאם לאבן ולמיקומה מטרתם של החומרים הוא להתחבר כימית ל- ANTIHYAGRO וכן לשקע סיליקה אמורפית. חומר זה מותיר את האבן נושמת-הידרופובית, מעלה את חוזק הכפיפה, מקטין את ספיגות המים הכוללת משמעותית ומקטין עד לאפס את הספיגות הנימית-קפילרית.

    כל זה גורם לקבלת MEZO POROSITY עם גודל נקבים אחיד ובעקבות זאת הכוח הקפילרי שמפעילים המים על האבן קטנים לחלוטין. החומר המתקבל בתוך האבן הוא זהה במרכיביו הכימיים לתחמוצת הצורן-קוורץ אמורפי. תוצאה נוספת המתקבלת בטיפול זה הוא לקשור את עודפי הסיד החופשי ולהפוך אותם לחומר מינרלי לא מסיס בדומה לצמנט פורטלנד-בטון.

    בנוסף הטיפול, כפי שמוצע, מקנה לאבן עמידות בהתגבשות מלחים לאורך זמן רב בשנים. הדבר מתאפשר עקב גיבוש מינרלים פנימי אשר לא מושפעים מקרינה אולטרה סגולה UV ועמידים בכל תנאי מזג האוויר ולכל עומק האבן.

    SAG CHEMICAL SYSTEMS LTD משמשת כנציגה הרשמית והבלעדית של REMMERS גרמניה לטיפול הגנה ושיקום אבן מתפוררת, ומפיצה בלעדית את החומרים המצוינים במאמר זה.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.