מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    איך ננקה את הבית אחרי שיפוץ?

    סוף סוף התהליך הארוך של שיפוץ ביתכם נגמר וכעת אתם עומדים בפני הכניסה לבית שאמור להרגיש רענן מתמיד, אך משום מה עדיין לא מעניק לכם את התחושה של בית משופץ ומרשים לאור הלכלוך הרב אשר נותר בעקבות העבודות השונות. גם מי שמכור לניקיונות עשוי להרים ידיים אל מול הכתמים הקשים בשעה שמבינים כי ניקיון לאחר שיפוץ הוא מורכב הרבה יותר מכל ניקיון בית בזמני שגרה. רגע לפני שאתם מתייאשים, זכרו כי הודות לבחירה נכונה של חומרי הניקיון ושליטה על עוצמת הניקוי, ניתן יהיה להתמודד עם המשימה שמולכם בהצלחה. חברת SAG הוותיקה, שמחה להעמיד בפניכם את האפשרות להיעזר במוצרי ניקוי, הגנה, שיקום ותחזוקה של מגוון תשתיות, ביניהן מערכות חיפוי, ריצוף טבעי ריצוף מלאכותי.

    רק עם החומרים המתאימים

    גם במידה והתמזל מזלכם ולשירותכם עמדה חברת השיפוצים המיומנת והזהירה ביותר, עדיין ייתכן כי יוותר לא מעט לכלוך קשה להסרה בסיום השיפוץ. אז רגע לפני שאתם מתחילים לשפשף את הרצפה עם סקוטצ’ וחומרים אגרסיביים שאינם מתאימים לתשתיות ביתיות בניסיון להצליח לנקות שאריות של טיח, אבק, נתזי רובה, השפרצות צבע ואפילו שאריות בטון, וודאו כי אתם מחזיקים בחומרי הניקיון המתאימים למשימה שעומדת בפניכם.

    בחירה בחומרים איכותיים מבית היוצר של חברת SAG, דוגמת MR800 ללכלוך כבד במיוחד , או MR 400 לשאריות בנייה קלות יותר אשר מיועדים לניקיון אחרי שיפוץ, יהיו החומרים  שיסייעו לכם לשלוט בצורה מדויקת בעוצמת ועומק הניקוי . שימוש במוצרים אלה יאפשר לכם להסיר בצורה פשוטה ונוחה שאריות של בטון, רובה, מלט, טיח  ואבנית מהאריחים מבלי לפגוע במראה ובשלמות שלהם ומבלי להתאמץ.

    ניקיון בית לאחר שיפוץ

    ניקיון בית לאחר שיפוץ עם חומרי ניקוי ירוקים ויעילים

    חברת SAG ידועה בפי רבים בתור המובילה בתחום המחקר, הייצור והפיתוח של מוצרי ניקוי, הגנה ותחזוקה של מגוון תשתיות רחב. לאחר שנות מחקר ארוכות, חברנו שמחה להציג בפניכם מגוון עשיר של חומרי ניקוי מקצועיים וייחודיים אשר מתאימים במיוחד לניקוי  קרמיקה בבית לאחר סיום השיפוץ. חומרי הניקוי שניתן למצוא כאן הינם אקולוגיים ויעילים והינם מעניקים פתרון מהיר ואיכותי לרוב סוגי הלכלוך.

    הבטיחו את היכולת שלכם להתמודד עם ניקיון לאחר שיפוץ בצורה המוצלחת ביותר וצרו קשר עם חברת SAG Chemical Systems כבר היום.

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.