מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים


    חומרי ניקוי למשרדים

    ניקוי משרדים הוא דבר חשוב מאוד. זאת, לא רק עבור רווחת העובדים, אלא גם עבור הלקוחות ומה שהעסק משדר כלפיהם. אנחנו בסאג מבינים את החשיבות של משרד נקי ולכן פיתחנו ליין של חומרי ניקוי למשרדים שיהפכו את החיים שלכם קלים ואת המשרד נקי ומריח נפלא.

    חומרי ניקוי מקצועיים יכולים לעשות הבדל גדול במשימה זו.

    אלה כמה דברים שכדאי לדעת עליהם: 

    ההבדל בין חומרי ניקוי מקצועיים לבין חומרי ניקוי פשוטים

    מה ההבדל בעצם, בין חומרי הניקוי שבהם אנחנו רגילים להשתמש, לבין חומרי הניקוי בהם עושה שימוש חברת נקיון משרדים מקצועית?

    חוזק – חומרי ניקוי מקצועיים, יהיו פעמים רבות בעלי עוצמת ניקוי גבוהה מהרגיל. היבט זה, מאפשר לחברת הניקוי לעבוד מהר יותר. “זמן הוא כסף” עבורם וגם ללקוח חשוב בדרך כלל שהעבודה תתבצע מהר.

    ריכוז – ריכוז חומרי הניקוי המקצועיים, הוא אחד הדברים שעשויים להגביר את חוזקם. כמו כן, הוא מצמצם את נפח החומרים שאיתם אנשי המקצוע מגיעים לכל מקום ואת תדירות קניות החומרים, שהם צריכים לעשות.  

    צורך בציוד מיוחד – קחו בחשבון, ששימוש בחומרי ניקוי מקצועיים, הולך לעתים עם שימוש בציוד מיוחד. למשל, משאבת סבון או מתקן לדילול חומרי ניקוי. 

    הנחיות שימוש מיוחדות – ככל שמדובר בחומרים יוצאי דופן (עבורכם), כך עולה הסיכוי שהם מגיעים עם הנחיות שימוש מיוחדות. חשוב להיות מודעים להן. 

    סיכונים ואזהרות מיוחדות – באופן מיוחד, קריטי להיות ערים לסיכונים ואזהרות, שיש מהם יותר על חומרי ניקוי מקצועיים. 

    מחיר – חומרי ניקוי מקצועיים עשויים להיות יקרים יותר מחומרי ניקוי רגילים. מצד שני, הם גם עשויים להגיע מראש במיכלים בעלי קיבולת גדולה, באופן שיביא להוזלה מסוימת. 

    חומרי ניקוי למשרדים

    סוגי הכתמים \ לכלוכים שעשויים לדרוש חומר לניקוי משרדים מיוחד 

    לא קל להגיע לתוצאות כמו של חברת נקיון משרדים מקצועית. הדבר בא לידי ביטוי פעמים רבות, כאשר מדובר בצורך בהתמודדות עם כתמים או סוגי לכלוך שהם יוצאי דופן בסביבה משרדית. אלה עשויים להיות למשל:

    חומרים תעשייתיים – משרדים לעתים קרובות צמודים למתקני ייצור של העסק, מחסנים וכדומה. שני אלה לא מבודדים – עובדים עשויים להיכנס למשרדים עם שאריות חומרים כאלה על הנעליים וחפצים שונים מהאזור התפעולי עשויים להימצא זמנית במשרד (למשל דגם שמוצג בחדר ישיבות).

    כך מגיעים לתוך המשרד כתמים מחומרים שלא אופייניים לסביבה זו, כמו שמנים, צבעים או בטון. 

    עובש – עובש הוא תופעה שיש לה לא רק השלכות אסתטיות, אלא גם בריאותיות. לכן, חשוב גם לטפל בה בהקדם וגם למנוע הופעה חוזרת. טיפול בעובש ניתן לעשות באמצעים נפוצים כמו אקונומיקה, אבל עדיף שימוש בחומרים ייעודיים. 

    כתמים על מרצפות – מרצפות מהוות תחום בפני עצמו בניקוי וגם עבורן, יש חומרי ניקוי ייעודיים. הדבר נדרש בין השאר, מאחר שכתמים על מרצפות מתקבעים בהן לעתים, בעקבות הזנחה ממושכת, ספיגה הדרגתית לתוך המרצפת וגם מעבר אנשים וחפצים על הכתם. ניתן אגב ליזום הוספת שכבת מגן (“סילר”) למרצפות, אשר תקל על ניקוי כתמים, מלבד זאת קיימים גם לא מעט חומרים טובים להסרת שאריות של דבק קרמיקה במטבח או בחדר שירותים.

    כתמים על קירות – קירות במשרדים לרוב אינם נשארים חשופים. תולים עליהם מגוון רחב ומשתנה של דברים, מלוחות מחיקים ועד מדפים שונים. יש חומרים מיוחדים להסרת כתמים שעבודות כאלה משאירות לעתים, דוגמת דבק או צבע. 

    כתמים על זכוכית – במשרדים נעשה שימוש רב יחסית בזכוכית. לעתים היא נמצאת בהם לא רק בחלונות, אלא גם באלמנטים נוספים, דוגמת חלקם העליון של שולחנות. שאריות דבק ממדבקות ושלטים, הן דוגמה ללכלוך שלא קל להסיר מזכוכית. כמו כן, חשוב לגבי ניקוי זכוכית שהחומר והשיטה לא יגרמו לשריטות.

    יש חומרים ייעודיים גם לכך.  

    טיפים לניקוי עצמאי של המשרד עם חומרי ניקוי מקצועיים

    אם החלטתם לבצע את ניקוי המשרד, ללא עזרת חברת נקיון משרדים מקצועית, כדאי לקחת בחשבון את הטיפים הבאים:

    ידידותיות לסביבה – חומרי ניקוי מקצועיים רבים אינם בהכרח “ידידותיים לסביבה”. זאת, מאחר שהם נותנים עדיפות למהירות הפעולה. אם תרצו, תוכלו למצוא גם חומרי ניקוי ייעודיים, שהם עדיין “ידידותיים לסביבה” במיוחד. 

    “מסיר כתמים קשים” – מסיר כתמים קשים, היא קטגוריה של חומרי ניקוי שכשמה כן היא. כדאי להחזיק לפחות מיכל אחד של חומר כזה במשרד.  

    חומרים ייעודיים – ישנם חומרי ניקוי ייעודיים עבור דברים רבים וכדאי תמיד לקחת זאת בחשבון. למשל חומרים מיוחדים שמיועדים לניקוי שטיחים.

    נזקים אפשריים – כדאי לקחת בחשבון, שחומרי ניקוי חזקים עלולים לגרום לנזק. זאת, עקב עוצמת החומר וחוסר ניסיון או זהירות. לכן, מומלץ לעשות בדיקה של חומר לא מוכר, על אזור לא גלוי (לפחות ללקוחות). 

    מכשירי חשמל ביתיים – ניקוי אבנית מקומקום או ניקוי מיקרוגל (שנמצא במשרדים רבים), ניתן לעשות בדרך כלל בעזרת אותם חומרים ושיטות שמוכרים לנו מהבית. 

    ערכים מוספים – כאשר בוחרים חומרי ניקוי, שימו לב שהם מספקים לעתים יותר מאשר ניקוי. חומר ניקוי עובש למשל, עשוי גם להשאיר שאריות שמונעות הופעה מחודשת שלו.

    חומר ניקוי לרצפות, עשוי לדחות חרקים. עוד אפשרויות נפוצות, הן ריח שנשאר אחרי הניקוי ואף אפקט הברקה למשטחים המנוקים. 

    שירותים במשרד – שירותי המשרד, הם ללא ספק מקום שדורש ניקוי טוב. קחו בחשבון, שגם לקוחות משתמשים בהם לפעמים ומצבם משאיר רושם מסוים. 

    בכל מקרה, מומלץ לנקות כתמים בשלב מוקדם ככל הניתן מרגע היווצרותם. נוהג זה, מצמצם את מורכבות הניקוי. 

    הכנסו לחנות שלנו ומצאו מוצרים לפי קטגוריות

    ותוכלו למצוא מגוון מוצרים בתחום הנקיון, ההגנה והתחזוקה

    כנסו לחנות Online
    חברות בניית אתרים חברות בניית אתרים
    עגלה פריט הוסר. Undo
    • אין מוצרים בעגלת קניות.